fruktfat Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Vi skal fly med våre barn til København til helga. Må vi ha pass til dem? Hadde ikke det når vi tok ferja i fjor. Men vi har heller ikke noe annen leg til dem.
alvis Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Som regel er det ingen som spørr da du reiser innom Norden men jeg har måttet vise leg på barnen når jeg har reist med fly till Finland. Jeg har ikke pass til minste mann og har da tatt med fødselsbeviset. Det har holdt men han er bare 7 mnd ennå. Hvor gamle er barnen dine?
alvis Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Kanskje du kan ta en telefon til politiet? Jag tror kanskje de må ha pass eller annn leg. men du kan jo spørre politiet først.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Er kun pass som er gyldig som leg for alle mann etter det jeg har hørt. Jeg synest det er tryggest å pakke dem i kofferten. Meen, så har vi jo pass likevell da. Og er vant til å ha dem med oss når vi reiser. Strengt tatt skal det ikke være nødvendig med pass til DK! Er vell bare dette med leg hvis det skulle oppstå en eller annen ubehagelig situasjon der da.
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 En jeg kjenner jobbet i danmark og fløy mye mellom norge og danmark og brukte bankkortet uten problemer som legitimasjon for seg selv, så det er ikke riktig at pass er eneste gyldige. Når det gjelder barna aner jeg ikke...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå