Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 .....mottas med den største takk!! =)
fruktfat Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Din tanke er fri - en kjempefin sang! Ellers finner du mye ulikt på hef.no, de har forslag til seremonisanger til både navnefest og humanistisk konfirmasjon.
du og jeg og vi to Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hverdag er utrolig fin, den sang vi i dåpen til mini, og Lykkeliten.
Gjest VerdensHeldigsteMamma Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Tusen tusen takk! Din tanke er fri er jo midt i blinken!! Blir litt rørt her jeg sitter jeg....
du og jeg og vi to Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Hehe, da vil jeg bare reklamere litt for Hverdag... Når en morragretten unge slår seg vrang og rekker tunge og nekter å ta klær og støvler på. Når melkeglasset veltes og geitostmaten eltes mellom fingre som er klønete og små Så husk at denne dag må du ta vare på den forsvinner mellom fingra dine nå en gang vil du savne slitet da er det for sent å vite det er du som gjør din dag og tinning grå Når skrikinga og skrålet blir litt mer enn du kan tåle og du kjefter på en glede og en lek. Når du har glemt å leve midt i hverdagen og strevet, og tålmodigheten din har satt sin strek Så husk at... Du er kysten som de engang seiler fra si meg hvem er stor og hvem er liten da når fremtidshavet ligger som et speil så blås din medvind inn i deres seil Når lørda´n blir til sønda´ du ber en stille bønn da om at unga ikke våkner klokka fem. Men Vårherre kan´ke love (mange synger heller: Men ingen kan vel love) at du skal kunne sove når to små kommer inn med morraklem. Så husk at denne dag må du ta vare på den forsvinner mellom fingra dine nå en gang vil du savne slitet da er det for sent å vite det er du som gjør din dag og tinning grå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå