Gå til innhold

Hva skal dere gjøre idag da jenter ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag skal jeg ut på trilletur med en venninne:) Blir koselig, selvom ikke været er det beste her i Oslo idag....

Ha en flott dag <3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk, det samme :-)

Jeg skal ha venninner på lunsj i dag, samt pakke til "helgetur" på Sørlandet. Vi drar i kveld.

Skrevet

Vi skal til helsesøsteren og få ettårsvaksinen. :S

Skrevet

Drar på jobb nå...Heldigvis bare en liten tur,så skal jeg hjem og nyyte godværet=)

Skrevet

Levere junior i barnehagen..

På shopping..

Hjem og kanskje male (ser dårlig ut nå da)

Skrevet

Idag skal jeg til Legen med ryggen min...ikke bra dette her, ikke bra.

Så skal keg kose med tuppa resten av dagen

Skrevet

Bare slappe av og nyte freden og roden :) sove litt ettehvert siden jeg skal på nattevakt i dag.

Skrevet

Ut å kose oss i fiiin været!! :)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Nyte hvert sekund. Har bare en uke igjen av permisjonen...

Når sambo kommer hjem fra jobb (når enn det blir) skal vi handle litt og gå på tur.

Ellers ingen planer.

Skrevet

Bare være hjemme....jenta mi har influensa :/ Dakkars...

Skrevet

jeg skal vente til gutten jeg er dagmamma for våkner..så skal vi leke oss litt inne, spise mat også gå ut å være resten av dagen..hvis barna er med på det da...hehe

Skrevet

I dag har sønnen min bursdag så det blir kos i ettermiddag, skal også en liten tur for å se på barnevogn til bebis i magen : )

Skrevet

Jeg og barna skal på helgatur,mannen skal på en annen tur.Så i dag skal jeg pakke og vaske klær

Skrevet

i dag kommer mamma ut for å hjelpe meg litt med lillemann (sambo er på båt) siden jeg har matteeksamen på fredag!! og jeg har ikke åpnet en bok.. dette går bra gitt!

Skrevet

Rydde

Vaske

Trille tur

Shoppe

Kjøpe graviditetstest ;)

Skrevet

Jeg har fri og skal på venninne-lunsj i dag. Bare vi 2. Etter lunsj skal vi gå i butikker og gjøre bare det vi har lyst til :) Gleder meg!

Skrevet

Glemte det viktigste da...pakke til Hellas!

Skrevet

Vi for overnattingsgjester ikveld som skal bli til søndag så her blir det storrengjøring,ikke så lett med en på 2år surrende rundt:)

Skrevet

Skal snart kjøre lillegutt til pappaen sin, og så skal jeg og noen venninner drikke vin i kveld :) :)

Skrevet

jeg skal skrive oppgave på dagen. så skal jeg og snuppa kose oss i ettermiddag for hun skal til bestemor i kveld og være til ihvertfall fredag:) så i kveld skal jeg sette meg ute på benken og kose meg med et glass vin eller tre:)

Skrevet

I dag skal jeg til en gammel nabo og vaske...hurra :P Men det er jo penger inn, noe som kommer godt med i disse konfirmasjon- og barnedåptider... :o)

Her er det overskya og 18 grader ute, egentlig helt ypperlig trilleturvær... Men det får vente til i morgen når sambo også er hjemme.

Ha en flott dag dere også!:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...