Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Fant det på dikt.no.....Og synes det var så utrolig fint:) Hva synes dere? Akkurat nå En fugl som flyr over englenes skyer En elv som renner mellom bergene blå Et eventyr som ingen kan skjønne Det er meg- akkurat nå En rev som med halen liker å ligge En blomst som i sola liker å stå Et tre som ved elven liker å spire Det er slik som jeg har det- akkurat nå Noen som har det Noen som tar det Noen som ønsker å reise i fra det Noen som prøver og vil alt forstå Noen som lever- akkurat nå Et ekkorn som sanker sine gleder hos andre En sky som alene på himmelen står Et barn som sover, så inderlig stille Det er meg- akkurat nå En sol som lyser og varmer ved hjertet Et ord som lever i stemmen din nå En mor som så rolig elsker så stille Det er slik som jeg har det- akkurat nå
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Det var fint:o) Blir i godt humør og nesten litt sentimental av sånt jeg, hehe:o) Fint navn sønnen din har forresten;o)
Prins-06 +en i vente nov-10 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 Hehe, jeg kjente det på kroppen jeg og.... Takk og iligemåde:)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå