Gå til innhold

Vil dele dette diktet med dere :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant det på dikt.no.....Og synes det var så utrolig fint:)

Hva synes dere?

 

Akkurat nå

 

En fugl som flyr over englenes skyer

En elv som renner mellom bergene blå

Et eventyr som ingen kan skjønne

Det er meg- akkurat nå

 

En rev som med halen liker å ligge

En blomst som i sola liker å stå

Et tre som ved elven liker å spire

Det er slik som jeg har det- akkurat nå

 

Noen som har det

Noen som tar det

Noen som ønsker å reise i fra det

Noen som prøver og vil alt forstå

Noen som lever- akkurat nå

 

Et ekkorn som sanker sine gleder hos andre

En sky som alene på himmelen står

Et barn som sover, så inderlig stille

Det er meg- akkurat nå

 

En sol som lyser og varmer ved hjertet

Et ord som lever i stemmen din nå

En mor som så rolig elsker så stille

Det er slik som jeg har det- akkurat nå

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var fint:o) Blir i godt humør og nesten litt sentimental av sånt jeg, hehe:o)

 

Fint navn sønnen din har forresten;o)

Skrevet

Hehe, jeg kjente det på kroppen jeg og....;)

 

Takk og iligemåde:)hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...