Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Har to gutter på 8 og 10 med min eks. I det siste har han kommet hit og hatt de ca. 1 helg i mnd. Fungert greit. Begge i nye forhold, og venter barn igjen på hver vår front:-) Jeg liker ikke levere halveis, etter jeg var med i en bilulykke for noen år siden. Er dårlig vei, og turen tar ca. 5 timer tur-retur. Sambo krever nå at sambo må kjøre. Synes ikke det er rett å pålegge han det ansvaret. Han krever aldri noe av sin sambo.....for det er ikke hennes barn. Vil heller ikke sende barna med busssen, da den eldste kaster opp med en gang han kjører buss. Ikke har han lyst selv heller. Nå blir det sikkert mekling. Har to små jenter med min nye sambo, og bli nødt til å ha med dem også på turen. Hvordan fikse dette?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 Dette er egentlig ikke noe å diskutere, da loven sier helt klart at det er samværsforeldren som har ansvaret for henting og bringing i samværshelgene.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 PISSPREIK!! Det gjelder kun hvis man bor nærme det! Når avstanden er stor har mor og far delt ansvar samt delte reisekostnader! Jeg vet det fordi VI har det sånn! Ikke uttal deg deg så bestemt om ting du ikke har greie på anonym 11:07
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 http://www.dinside.no/php/art.php?id=28385&=katnav Les & lær
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Men så les på lovdata da, der ting faktisk er helt konkret... Og vis meg et eller annet rundskriv, veiledning til loven eller lignende, som helt konkret sier dette!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå