Gå til innhold

Sniker meg forsiktig inn her :)


Tvi tvi :D

Anbefalte innlegg

Testet med CB i går og det var det sannelig et kryss :) , måtte bare måtte ta en ny i dag og jaggu den viste positivt den og :)

 

Termin ca 10 januar...

 

Flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi to i samme båt. Jeg testet først positivt på mandag med en billig-stav og i gå rmed en CB digital.

Har også termin 10.januar :)

 

Gratulerer så mye til deg (og meg) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med noen med samme termin :) Det vil si jeg er jo ikke helt sikker, regnet ut på BIM sin terminberegning...

 

jeg er 81 mod. Har ingen barn fra før av, men en herlig samboer og en firbeint beist :)

 

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har også fått kryss i dag:-) Og termin 10 jan. Jeg er så utrolig glad at jeg hopper og spretter rundt, ha ha! Føler meg som en liten unge som har fått lørdagsgodt...;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere og velkommen :) Hihi tror ikke det helt har gått opp for meg ennå. Fikk legetime 21 mai.... føles som en evighet til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bland i vei :) her er vi vel i samme båt hele gjengen :D Gratulere så mye. Håper all spirene/huleboerene klenger seg fast :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei... når dere sniker dere inn, så får vel jeg tørre å gjøre det også... Jeg er ikke helt sikker på termin, men tror den er en plass mellom 2 og 4 jan. Har testet med CB og fått kryss, men tror jeg skal teste en gang til for å være helt sikker :) Men synes jeg merker en god del i magen... og mensen har ikke kommet ennå... spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) gratulerer så masse til alle dere:)

jeg har testet meg 4 ganger for å være sikker, termin rundt 5-6 januar i følge terminkalkulatoren her...skal til legen den 7 mai så d blir spennende:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og gratulerer alle sammen;)

så koselig at vi begynner å bli så mange nå:D

selv har jeg foreløbig termin 3.januar..ble gravid på første forsøk etter SA i mars. har en datter på 1 mnd fra før av;) har enda ikke ringt legen jeg.. venter litt til.. føler ikke det er noe hastverk :) men ringer sikkert om et par uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...