ylva84 Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 UL igår. 12+2 ..der var det 2 stk!!! SJOKK! Vet ikke om noen tvillinger i familien min,men hans oldemor var tvilling! Hva nå? Jeg fikk beskjed om at de var 2 eggede,men delte 1 morkake,kan dette stemme da? Trodde ikke det var mulig? Noen med erfaring?
Leo84 Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 hei gratulerer så mye med to bankene hjerter i magen din 2eggede kan ikke dele morkake men morkakene vokser som regel sammen. da jeg fødte mine toeggede og morkakene kom ut så det bare ut som en stor en. synes det er rart at de kan si at det er 2eggede. eneste man kan si sikkert er når man ser at det er en gutt og en jente, og at det er eneggede hvis de er i samme sekk(veldig sjeldent) så i og med at du ikke har tvillinger i familien din vil jeg tippe eneggede men man vet aldri. og tja hva nå? nyt svangerskapet ditt og gled deg masse!
Mummimamma;-) Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Så fantastisk! Dobbel lykke? Dette blir spennende, la oss høre hvordan det går med deg!
ylva84 Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2008 Jeg mente også det at så lenge de var 2eggede så kunne de ikke dele morkake,men hun som hadde ultralyden sa at det var tydelig to fosterposer.. men jeg kan jo håpe på at det er 2 morkaker som ligger tettitett:) får vel mere svar på neste kontroll om ca 2 uker. Heldigvis har jeg så langt et herligt svangerskap,lite kvalme bare litt slapp. Jammen er det byntr å vise.hihi 2 babyer som er 6cm .uffameg,kommer til å bli en dundre:) takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå