Gå til innhold

Videre: Frustrert!!! HJELP!!! fra i går...


Thea født feb09. Termin mai11

Anbefalte innlegg

Tok to nye tester i dag morgen. Begge to var negative. Ikke antydning engang:( Er nok ikke noe på gang alikevell =...(

 

MEn det jeg ikke skjønner er alle symptomene, det var jo derfor jeg tok testen i første omgang.... Har hatt ømme stikkende bryster i over en uke (pleier og ha det,men bare 2-3 dager i løpet av en mnd), og nå er jeg ganske sikker på at jeg skulle hatt menstruasjon og følere at det murrer som før menstruasjon, også holdt på i litt over en uke, pleier og vare 2 dager rett før menstruasjonen...

 

JEg er så redd for at det er noe galt:( Har hatt en provosert abort for 2 år siden (som jeg i ettertid angrer for foresten:( ), og før det en spontanabort.

 

Det eringen som har vært borti det samme.. Vil vite litt før jeg evt ringer til legen:(

 

Huff.. Dette var mye klaging.... Ikke meningen måtte bare få det ut.

 

Samboer er forresten støttende, men tror ikke helt han klarer og se det sånn jeg ser det... han fikk jo først vite det hele i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heia :)

 

har vært lite aktivitet her i januarklubben.. kanskje vi skal gjøre noe med det:)

 

kjempetrist at du fikk negativ test igår.. rart. du får vente noen dager og ta en ny test. du burde nok uansett etterhvert ringe legen din så du kan få komme til ultralyd å få sjekket om du var gravid og mistetog den ikke kom ut..? det hender jo..

 

men jeg krysser fingrene for at kroppen din tuller med deg og at du faktisk er gravid;)

 

lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg gikk å det tilnermet, men fikk mensen igår, så er ganske deppa jeg også. Men håper det går bedre for deg... Som andre sier, dra til legen å få sjekket, mer sikkert :-) Lykke til hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om du har fått mens eller ikke... Dersom mens kommer til ca rett tid, så har du nok hatt en kjemisk graviditet. Det er det som er litt skummelt med å teste tidlig. Egget ble befruktet, men festet seg ikke. Egget var i midlertid borti livmorveggen på turen ut, og da produseres hcg hormonet som graviditetstestene slår ut på...

 

Et annet alternativ er jo at du har hatt en veldig veldig tidlig sa. Du må oppdatere oss på hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du at du hadde positiv test i går og negativ i dag? Er det mulig at du kan ha lest feil på testen eller noe sånt? Huff, føler med deg uansett. Ille å tro at man er gravid for så å finne ut at man ikke er det. Men symptomer kan man ha i massevis uten å være gravid, det vet jeg alt om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heysann (er egentlig fra desember klubben da) men inne å sniker litt...

jeg har vært i din situasjon..

Jeg testet meg selv, pga. ømme bryster, tretthet osv. jeg testet meg ganske tidlig da... jeg fikk først en VELDIG svak positiv test... nesten sånn at jeg tvilte litt.. men 2 streker er 2 streker... så fant jeg ut at jeg ville prøve en CB test... jeg var kjempe glad, å så skråååå sikker på at den var POSITIV.. men dær tok jeg feil, det sto "IKKE GRAVID" jeg ble helt i fra meg, å skjønte ingenting, men jeg hadde på magefølelsen at det var noe som ikke stemte, fordi jeg var så skrå sikker på at jeg var gravid, ringte jeg legen for å få svangerskapet bekrefta...

 

Jeg pratet lenge med lege, hun var kjempe positiv å glad.. så skulle hun sende meg inn for å ta graviditets test på deres labb.. jeg leverte urinen, for at hun på labben skulle ta en graviditest test av urinen min...... satt å ventet i spenning.. jeg ble ropt opp å fikk beskjed om at jeg ikke var gravid... jeg ble jo kjempe lei meg, å tenkte hvordan kan en lege test vise feil.. så jeg dro tilbake gråt kavlt å ba om å få ta blodprøve... fordi mage følelsen min sa at jeg var gravid, men ville bare ha det bekrefta...

 

Jeg dro hjem og fant ut at jeg skulle ta en ny test.. en som viser 2 streker om du er gravid å 1 hvis du ikke er (heter quick respons)

da kom det opp 2 streker å testen var positiv.

dagen etterpå fikk jeg brev fra sykehuset at jeg var gravid å hadde en HCG på 882 :)

Så jeg fant ut at den mest følsome testen var den quick respons.. å at den oppdaget HCG veldig tidlig i svangerskapet..

hører flere som sier det også... ta en slik du.. å se nøye på testen for streken nr 2 kan være veldig svak hvis du er tidlig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...