babyprincess Skrevet 30. april 2008 #1 Skrevet 30. april 2008 Og hvor kan jeg kjøpre den? Vil ikke at den skal være så tung...ettersom vi kommer til å drasse den med oss rundt....! Også helst ikke så dyr, hehe..! Finnes dette?
Knøttefrøken Skrevet 30. april 2008 #2 Skrevet 30. april 2008 hei! jeg har en svart en fra jysk, helt grei, kosta vel 299. den er litt tung, men det er de fleste jeg har kjent på også. det er jo begrensa hvor mye du bærer rundt på den uansett. Tror kanskje den fra babybjørn er veldig lett, men den er til gjengjeld mye dyrere
Én til Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hvis du vil ha en lett reiseseng, anbefaler jeg å se på de som selges på Alexi.no. Jeg kjøpte en Samsonite pup up bubble, og er kjempefornøyd! Den veier en brøkdel av de "vanlige", og så har den praktisk myggnetting. Disse lette, sammenleggbare sengene koster jo litt mer, men synes det er verdt det :-) http://www.alexi.no/index.php?cPath=6_72
babyprincess Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 genialt, tusen takk. Ja, helt enig. Skal sjekke ut med en gang. Vet du om den er lettere enn babybjørn sin?
KoneTilMannenMin Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 reflex sin seng kostar 299 på baby shop... helt grei seng.
Én til Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Ja, begge disse til Samsonite er lettere enn Babybjørn sin. Babybjørn veier 5 kg står det på nettsiden deres, og de som selges hos Alexi veier fra 0,8 til 3 kg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå