Gå til innhold

Møkkabekken...


Nætte;mortil2

Anbefalte innlegg

Sliter ikke så mye med hormoner og andre morsomheter i svangerskapet, men det sier seg selv for alle hormonene har rast inn i bekkenet, da særlig i symfysen, og gjør meg helt ødelagt. Skulle løfte lillemann ut av senga hans i dag, og det klarte jeg ikke, kom meg heller ikke opp trappa.. FIkk ikke på meg bukse og måtte bruke veggen for å komme meg opp fra do. Så i dag har jeg det ALDELES STRÅLENDE! Liksom..

Er nå 33 uker på vei, og godt er det, for dette klarer jeg ikke så lenge. Alle gode tanker om det med å være gravid er slitsomme å hente fram, og det er tungt å ikke kunne være positiv, for det er jeg vanligvis.. Så ja. Nå gleder jeg meg VELDIG til det blir juni og vi vet at nå nærmer det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

signerer denne jeg! Er så DRITT lei dette &%#$%$"%&%$ bekkenet!! Akkurat samme her! Symfysen kunne godt vært røska ut av meg når som helst!! Gleder meg som en unge til julaften til å få ut denne bebisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt godt, men aller mest trist at det er flere som har så vondt! For dette unner jeg ingen altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så godt at det ikke bare jeg som er drittlei hele bekkenet!

eller.. ikke bra for så vidt, føler virkelig med dere, ikke godt overhodet! :-s

hopper rundt på krykker, får ikke snudd meg om nattam kommer meg knapt nok opp fra sofan uten hjelp.. gå tur (eller gå generelt) er jo håpløst! blir gal! skal bli så godt å få kroppen for seg sjøl igjen, håper bare bekkenløsninga gir seg etter fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

melder meg på her jeg også. Plages ja,skjønner ikke hvordan jeg skal holde ut noe særlig lengre ( bruker litt krykker til å avlaste jeg da).... Vi dropper mai og går rett på juni, flere som blir med på den? :-¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan gjerne hoppe over mai ja! God ide!!!! :)

Her får jeg ikke lov å bruke krykker da jeg vil belaste andre områder igjen.. Så har heller gjennom testing funnet ut hva jeg kan å ikke kan.. Dessverre er ikke-kan-lista veeeeldi lang.. På de vondeste dagene sliter jeg med så enkle ting som å komme meg opp av do.. Så ja. Det er tungt og vondt!

Men er glad for at sola nå har stekt litt her oppe i nord sånn at snøen kan forsvinne litt.. Blir jo litt lettere å bevege seg ute, og ikke trenge å kle på seg så voldsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er værst når jeg skal sove om natta, for jeg kan jo bare ligge på sidene.Dessuten så gjør det så j....... vondt å snu seg og å stå opp fra senga f.eks for å gå på do midt på natta.. samme hvis man har sittet/ stått for lenge...

 

har mine to barn på 9 og 3 hjemme idag og kan ikke gå ut med minste mann en gang, 3 åringen skjønner jo ikke at mamma ikke kan springe etter han.... osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også en på 3 som syns det er kjedelig når mamma er alene hjemme.. Maten blir veldig enkel, gjerne noe som bare kan settes på og tas av igjen når det er ferdig, og lek og underholdning må han sørge for selv! Nå ser jeg fram til at vi i nordre del av Troms også kan bli fri for litt snø, for når jeg ikke må kle på så veldig så kan vi gå ut.. Er ikke så mye å løpe etter han for ute hos oss! Fordelen med å bo på landet.....

 

Har i dag 49 dager til termin, så det kryper nedover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...