Gå til innhold

Det brenner!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Halsbrann!!

Uff, noe så ubehagelig og forstyrrende for nattesøvnen.

Melk nøytraliserer ok i 5 min, men så er det tilbake. Må vel krype til korset og begynne med medisin.

Det er ikke aktuelt med flere våkenetter i allefall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

galvison hjelper mot halsbrann og er anbefalt for alle gravide. det er ikke skadelig overhodet for babyen. mange syns også loveharts hjelper, de kan ha samme funksjon som brusetabletter;) du får prøve deg frem.

 

men galvison;) det fungerer som regel veldig bra=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har samme problem... men har prøvd galvison, å den hjelper :) ikke noe gøy når det kjennes ut som man skal brenne opp iløpet av natta... men etter jeg kjøpte de tabl. så har jeg ikke vært plaget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv Link.

 

Skal bare brukes i samråd med lege som det heter. Jeg prøvde også Graviscon - men hjalp ikke på meg. Fikk da beskjed av legen om å prøve Link - hjelper ihvertfall mye bedre på meg og smaker ikke så vondt. Denne skulle ikke være skadelig for barnet på noen måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde samme problemet i forrige svangerskap.

Jeg syntes gaviscon var forferdelig ekle greier, så jeg brukte Novaluzid mint. Disse smakte ok, og var ikke farlige for barnet.

Hvis jeg var tom, spiste jeg love hearts... Det hjalp for en litenstund....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har vært plaget med magesyre hele livet, å de halsbranntablettene som heter Novaluzid med mint har jeg spist mye av før graviditeten og opp gjennom årene. den skal ikke spises av gravide. det står i pakningvedlegget at den ikke skal spises av gravide, og legene på sykehuset sier den kan ha påvirkning på barnet..

så den vil jeg ikke anbefale nei!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...