Gå til innhold

Luna24 ;)

♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan går det? fått vært hos legen å tatt test nå?

tanta har vel ikke kommet?? :O/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

Nei, jeg drar til legen enten idag eller på fredag. Og tr har ikke kommet...frustrasjonen er stor. Har testet hver dag siden lørdag.

Slik er resultatene:

Lørdag: 2 svake positve tester

Søndag: negativ test

Mandag: negativ test

Tirsdag: testet ikke

Onsdag: Svaaaaaaak test på billigstrimmel.

Skjønner ingenting hva som foregår inni den kroppen her.

Håper så veldig at det er noe på gang!!

Hvordan går det med deg?:) Nyter du dagene og har begynt å planlegge alt fra navn og innredning av barnerom?:)

Hvordan er formen din? Trivelig inne på 1. trimester?

Skrevet

så kjemperart det er med de testene dine da!! :O/

imorgen er det 1.mai og dagen fo POSITIV test!!:)

her går det bare bra;) føler meg helt som alle andre dager jeg.. vært på jobb og å henta lillejenta i barnehagen. ingen planlegging av navn og barnerom her nei... har så friskt i minne den sa i mars at jeg tør ikke glede meg noe serlig enda... men det kommer vel :)

1.trimester er egentlig ganske så stille og rolig..

lykke til viderea;)

Skrevet

Da kommer jeg fra legen med negativ test der...såååå skuffa. Det ble tatt blodprøve som jeg får svar på over helga. Legen sa at jeg utifra de to positive testene sannsynligvis har vært gravid, men at det ikke ble noe av allikevel. Kroppen var sannsynligvis litt stillestående nå, og regnet med at mensen vil komme om en ukes tid. Og at denne mensen sannsynligvis ville være annerledes enn det jeg sikkert var vant med. Må bare ta det som positivt og at jeg var istand til å bli gravid :)Og legen har jo rett i det:) Knytter ikke stort håp til den blodprøven, legen trodde ikke jeg var gravid. Så slik endte den historien. Må bare fortsette å prøve....

Håper du klarer å glede deg over graviditeten etterhvert som ukene går, og du kjenner at det vil gå bra. Prøv å gled deg over denne graviditeten, tenk hvor utrlig heldi du faktisk er!!

Skrevet

åh så trist da :(

får håpe tanta dukker opp snarlig da så du kan komme over i ny pp..

men syns det var rart me 2 positiv tester deretter flere engative også en positiv igjen idag.. mystisk. tror kroppen din spiller deg et puss...

masse lykke til;) både med bodprøven og en eventuel ny pp..

(",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...