prematura har tre små Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Finner det ikke jeg? gikk inn på Bare Esentuals, men der var det bare sminkebørster og mascara? Hender det at de er "utsolgt" eller?
prematura har tre små Skrevet 30. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. april 2008 æsj, d var dumt, har så lyst til å prøve det siden alle mener det er så bra. prøvde å bestille et startersett på ebay istedet, men de godtok ikke tlfnr mitt i registreringa, så da er jeg like langt gitt:( vet du om det tar lang tid før de får inn igjen på strawberry da? evt hva jeg må sette foran el bak tlfnr for at de skal godta d? har prøvd med +47 og 0047...
prematura har tre små Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 dytter litt.. Noen som har bestilt på ebay som kan hjelpe meg?
mamman til snupp Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Bare et lite tips...jeg prøvde jane iredale sitt pudder og synes det var kjempebra! Men har lyst til å bestille fra everydayminerals pga prisen...noen som har bestilt derfra? Er det like bra som de kjente merkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå