mormonne Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Testet neg på test lørdag. ikke fått noen mens enda. Er svimmel, trøtt og småuggen. Hvor tidlig testet dere?
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Hei:) Jeg testet på ikm dagen på torsdag. Får så tidlig symtomer, så mistenkte noe. Da var jeg altså akkuratt 4 uker på vei ifh til forrige mens, altså 2 uker siden befruktning. Hvor nermt ikm har du testet da?
mormonne Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 ikke helt med på disse forkortelsene jeg;-) hadde forige mens første dag 30 mars, og har vanlig syklus. eggløsning 13-14 april. testet 26 april pga symptomene. viser i så fall termin 7 januar.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Åå, såg på profilen din at du var gravid:) men kan jo godt hende du må vente noen daget til da? ikm=ikke kommende mens mener jeg? Så i teorien kan du teste den dagen du venter menstrasjonen igjen:) Men du har jo en del graviditets tegn da;)
mormonne Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Var litt inne og snoket hos deg også.. Gratulerer med Gabriel. Det værste er at jeg blir helt ør av det her og ikke engang er helt sikker på når mensen skal komme igjen. he Samme symptomene hadde jeg med sønnen min også, og jeg testet heller ikke positivt der før det var gått en stund. Vi får krysse fingrene..
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Nei, det spørs vel også på hvor mange hcg hormoner man produserer, jeg er i min 6 uke, og der står det at ikke alle tester vil slå positivt ut enda.. Jeg trodde det da men;) hehe. Tusen takk for det! ja, det kan jeg godt skjønne:) Vi krysser fingrene for deg vi også, så får vi håpe det er en liten spire der;)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 testet 3 dager etter ikm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå