Putzie Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg sluttet med p-plasteret 14 april, og nå de siste dagene har jeg vært litt "uvel"/lett kvalm, om jeg kan si det. Noe svimmel uten videre og føler meg øm/støl i nedre del av magen. Kan dette komme av eggløsning? Kan vel ikke bli gravid etter bare to uker?
Putzie Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2008 Er også plaget med litt halsbrann noe jeg aldri pleier å ha :S
har4barn Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Jeg ble gravid etter to uker etter avsluttet prevensjon med nr 2, 3 og 4 (mistet denne). Så det er veldig mulig!! . Lykke til!!
Putzie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 wæææ Kanskje jeg kan være gravid da? Tør ikke håpe for mye
Putzie Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 "dytter denne litt opp jeg, i håp om flere svar? (A)"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå