Gå til innhold

Dette var gøy! =D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er dåpen vel overstått, desverre =(

 

Synes det var så artig å planlegge og ordne så det er litt vemodig, hehe.

Vi hadde koldtbord som mamma laget og et tonn av kaker (føltes i allefall sånn ut =D).

Vi brukte små gaveesker med navn og dato påtrykket som vi fylte med karameller og navnelapp på som bordkort. Det ble en kjempe suksess hos gjestene. Artig!

 

Leget dekorasjonene selv og vi delte på kake baking.

 

Vi hadde også bestilt servietter med navn og dato på. De var kjempe søte og la den siste detaljen på bordet.

 

Om noen ønsker å se ligger bildene på siden min.

 

Hadde bare litt lyst til å dele dette med dere =D

 

Lykke til med deres dåp eller navnfest alle sammen! Kos dere og nyt dagen!

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Oj, høres ut som dere hadde en fantastisk dag! =) Vel overstått!

Skrevet

Nydelige dekorasjoner! Hvor har dere bestilt serviettene og de små gaveeskene? Var innmari pent og morsomt :-)

  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei!

 

Eskene og serviettene er bestilt hos bryllupsbutikke.no resten er bestilt fra Danmark

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...