Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Livet e så trit for tiden.... Gutten min e borte, trenger pause fra oss-- han vet ikke om han e klar for familie livet likevell,,,,, hjerte mitt e så knust! Selv om jeg vet det e det rette for vi kranglet for mye så gjør det sååå vondt! Griner flere ganger for dagen, prøver å holde meg på dagen så snuppa skal slippe å se mammaen ha det vondt! Æsj ikke sånn jeg ville gå våren i møte:(
blond Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Det skjønner jeg! Hva gjør mannen din for at forholdet skal fungere og for å tilpasse seg familietilværelsen?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Uff da, så trist å høre:( Ingenting jeg sier kan vel være til særlig til hjelp men. Tenkte jeg skulle svare likevel. Hvor gammel er snuppen din da? Syns du virker sterk som holder deg noe lunde forran henne. Det er ikke alle som klarer;) du skal vite det, at det som skjer skjer alltids for en grunn.. Kanskje dere ikke er helt rette for hverandre likevel? Kanskje finnes det en annen der ute som er perfekt for deg? På den andre siden er han kanskje the one, innser dette og kommer tilbake til dere:) Hvor gammel er han og du da? Du skal se at dette ordner seg, vær sterk og se det positive i alt du kan! Da er du flink;) Stor klem;)
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 lovlig seint for han å ikke ville leve med en familie etter han er blitt pappa,da! sender klemmer til deg. Det skal gå bra! Ikke vær redd. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå