Gå til innhold

JEG KLIKKER!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor i hælvete har typen fortsatt en svakhet for x'en sin når det er slutt for gud veit hvor lenge siden...???? faens idiot....!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

innrømmer han selv at han har svakhet for henne da?

Æsj.. Ja det er bort i mot kvalmende..

Heldigvis var x`en til typen en skikkelig tispe når det ble slutt mellom dem (han dumpa hu), og vært ei dritt kjerring mot meg.. Så typen takler henne ikke, og ofrer henne heldigvis ikke en tanke..

Eneste som jeg ikke skjønner er hvorfor han var sammen med ei så stygg dame.. Dere aner ikke, hun ser virkelig ikke ut...!

Men greit for meg igrunn, mindre å bekymre seg over:D

Skrevet

nei selvfølgelig innrømmer han det ikke men han klarer aldri å si nei til henne hvis hun spørr om noe. selv om han vet at jeg hater henne, pga en fortid med meg i bilde når det hadde vært slutt lenge.

Skrevet

Er vel følelser der enda da... Tydligvis ikke ferdig med kreket!

Skrevet

Er ikke det normalt da?? Jeg er fortsatt svak for to av mine ekser. Det betyr ikke mer enn at de er herlige mennesker som jeg ikke passet sammen med.... Jeg har det superbra med mannen, vi har vært sammen i 4,5 år, men jeg tenker av og til på hvis og dersom... Det har gått så lang tid nå at jeg bare husker de gode periodene... At de er ekser betyr ikke nødvendigvis at de er dårlige mennesker...

Skrevet

nei greit nok at de kanskje ikke er dårlig mennesker men hun har gjort alt for at det ikke skal funke mellom meg å typen ennå det var hun som gjorde det slutt med han to ganger. jeg blir så jævelig forbanna. å når han da forsatt ikke klarer å si nei til henne å må gjør om forklaringene sine til meg som er DAMA hans er det rart jeg reagerer eller???

Skrevet

Periodevis tenker jeg på min x. Vi hadde det så fint sammen, men det ble liksom aldri noe. Tenker også på hva om det hadde skjedd noe, hva om jeg bare ikke hadde vært så træg. Men har verdens beste mann i dag, vil jo ikke bytte, men kunne ønske jeg hadde levd ut det som skjedde med min x. Vi var nok aldri helt sammen, men gud så forelsekt jeg var i han. Blir fortsatt brydd når jeg treffer dama hans, og enda mere brydd blir jeg når jeg treffer HAN. Men jeg ville aldri byttet, og jeg er ærlig.

Skrevet

Hvorfor kan han ikke bryte kontakt? Jobber de på samme plass? Synger i samme kor? Er med i samme skytterlag? Om det ikke er en spesifikk grunn til at de skal ha noe med hverandre å gjøre, så kan han bryte.

Eller så må han kanskje bare bestemme seg, er han ferdig med eksen, så driter han i henne. Er han ikke det, så fortjener du mye bedre enn å være sammen med ham som ikke klarer å slutte å tulle med eksen,.

Skrevet

nei de jobber ikke samme. de gjør ingenting sammen som gjør at de trenger å ha kontakt. men de har holdt på me litt forskjellig før jeg å han blei sammen å mens han dreiv me meg å jeg visste jo selvfølgelig ikke noe om det da. fikk vite det etter at vi blei sammen, så da ga jeg han et valg: enten være sammen me meg å kutte kontakten me hun eller kødde me hun men da kan han glemme meg. ennå to mnd hadde han kontakt med henne bak min rygg å jeg klikket men da hadde jeg akkurat funnet ut at jeg var gravid så jeg ga han en siste sjangse. de har ikke hatt kontakt på flere mnd nå (sier han) men hun har tatt kontakt me han igjen nå å spørr han om ting å han sier ikke nei til henne. så jeg blir sur å da først sier han at han kan sende mld til henne å si at det ikke blir sånn alikevell. da er det litt seint spørr du meg for jeg tåler ikke at de han kontakt. han har ikke sagt noe til henne ennå, så hun går sikkert med forhpninger om å få møte han igjen. jeg er så drit redd han skal gå bak min rygg igjen, siden jeg ikke kan stole 100% på han:(

Skrevet

Ok, den utdypningen hjalp litt!!!! Det er ikke rart at du klikker da, nei... Så lenge hun har prøvd å ødelegge, så har hun mistet all "sympati " hos meg. Det gjør man ikke!! Da synes jeg at han skulle kutte kontakten, ja.... Har skiftet mening, jeg.. Leste kanskje ikke innlegget ditt godt nok.. Beklager det:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...