Tomine is my star Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 I mårra starter æ på dag 4 som røykfri! Kjennes bra ut..og håper æ aldri mer faller i den grusome røykefellen!! Trenger litt skryt nå...... )
kanutteogkruttet Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Flink du er! * Misunnelig * HAr også lyst å slutte, men motivasjonen har dalt litt.... Men skal slutte med den dritten, det skal være sikkert å visst. Dette greier du! Stå på videre!
Tomine is my star Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Opp med motivasjonen skravlekråka..........!! Det er hærlig å være røykfri!!! Klarer det ja... Var røykfri leeenge,så begynte jeg igjen i fjor,etter endt amming..hvor dum går d ann å bli??? *klaskesegipanna*
simbamamma Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Så flink du er! Bestemora mi er nesten 70, og har vært en innbitt røyker i over 50 år, men nå har hun sjokkert hele familien, og antagelig alle hun kjenner, med å være røykfri i fem uker. Kan hun, så kan du! Lykke til!
kanutteogkruttet Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg greide ikke engang å være røykrfi under svangerskap/amming jeg..... men røyket ikke mer enn 3 røyk pr dag, men nå har det blusset opp til 5-8 pr dag igjen...... Jeg er håpløs. var røykfri ett par dager, men da var jeg så sur at folk ikke maktet meg lenger..... Ga opp selv også da.... Ikke morro med den avhengighetsskapende dritten. Men jeg skal slutte.... Begynne å tenke på en dato igjen etterhvert å prøve igjen...
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 SkravlekråkaMedToSmåPåSlep: Har du lest Allen Carrs Endelig ikke røyker? Anbefaler den, røyk mens du leser boken. Kanskje mer enn du pleier også. Verdt å prøve iallefall. Lykke til, til alle sammen
kanutteogkruttet Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Tenkte å prøve den.... Mamma skulle finne den til meg, hun har gitt opp den boka hun. Virker det lovende? :-P Hehe.... Men jeg prøver iallefall
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Hehehe Da syns jeg det er viktig at du røyker mye. Røyk gjerne 2 røyk på 10sider. Bruk god tid, ikke les mens barna er oppe. Hvis du røyker ute, så røyker du og leser KUN ute. Etterhvert så kanskje du innser hvor fælt det egentlig er. Boken gjør noe med deg. Men du må ville det selv. Følg det som står i boken, er det noe du ikke får md deg, så les det om og om igjen. Ikke les ferdig og stå som et spmtegn. Forstå alt før du går videre til neste kapittel. Har du glemt noe, går du tilbake igjen. Utrolig viktig. =) Ønsker deg lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå