ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Sambo har en sønn som skal konfirmeres neste helg. Vi er alle invitert, men sambo vil ikke bli med da han ikke har sett sønnen siden han var liten og ikke er interessert i å møte han (forstå den dere). Men Gutten er så stolt over sine småsøsken at jeg kommer til å dra uansett for å glede han. Sambo mener jeg ikk har noe der å gjøre, sant det, men jeg gjør det for gutten for det va han som ville at vi skulle komme. Så har jeg tenkt å gi penger da jeg ikke er sikker på hva slags hobby og tin han liker. Men fra hvem skal jeg skrive i kortet? Fra barna eller fra sambo og barna? Selv mener jeg bare barna da sambo ikke viser noe interesse overhodet. Og det vet gutten. Hva hadde dere skrevet?
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Hvorfor fra alle? Synes kanskje det blir litt sspesiellt at han gir gave men ikke vil møte han.'Selv om det er hans sønn så ville han heller ikke "betale" gaven. Jeg må ta det av min egen lomme.
Lillesnuppis Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 siden gutten vet at faren ikke vil ha noe å gjøre med han. å det er du å barna som går så hadde jeg skrevet fra deg og barna...
Monajenten Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Samboeren din er RAR! Fra deg og barna, mener jeg. Så trist det er, egentlig:-(
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 Ja, han er rar og jeg vet at det er trist. Har prøvd å snakke med han om det flere ganger, men han endrer ikke innstilling.
fruktfat Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Hvis det er veldig viktig å understreke at faren ikke bryr seg, så kan du jo skrive fra deg og barna. Men hva er egentlig motivasjonen for det? Å synliggjøre for alle at pappaen ikke bryr seg? Jeg hadde skrevet fra hele familien eller bare fra barna.
Lekamøia Skrevet 30. april 2008 #10 Skrevet 30. april 2008 Fra dere alle. At gutten har en far som ikke vil se han er ikke guttens feil. Tror han vil bli såret hvis ikke en gang gaven er fra pappan.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 enige med de andre her, fra dere alle. Skriv de beste gratulasjoner på dagen ønskes fra barn 1, barn 2, pappa og deg.
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 30. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2008 Har snakket med han om det nå og han ville ikke at hans navn skulle stå på kortet (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå