Gå til innhold

Kan en mor nekte bf samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når det foregår på den måten at bf nylig har funnet en ny dame,og det er meget ustabilt mellom de,og det er mye festing på de i helgene og han mener at ungen skal være hos de.

Tidligere har bf hatt samvær med barnet hos sine foreldre,mor vil at samværet skal fortsette hos besteforeldre fram til forholdet blir mere stabilt og slikt!

trenger svar fort!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det anbefalles kjeldent og nekte noen samvær med egene barn. men mor kan kreve samvær med tilsyn, om det blir slik er ikke sikkert, men hun kan be om det

Skrevet

nekter han ikke samvær,men plassen å ha samvær på,

fordi hun ikke er trygg på at barnet har det godt sammen med de(Det er ikke uten grunn at hun ikke vil at barnet skal måtte ta del i et ustabilt forhold,som muligens kan gå negativt utover barnet)

Skrevet

Man skal altid gjøre det som man tror er det beste for barnet, har barnefar noe imot dette må han gå rettens vei. Det var beskjen jeg fikk av familievernskontoret

Skrevet

Har han hatt ungen hos seg og du vet at det har vært mye festing? Eller er dette noe du antar siden det er slik når de ikke har barn der? Jeg er redd at de kommer til å se deg som sjalu og vanskelig hvilket nok ikke er noe godt utgangspunkt med tanke på videre samarbeid både med hun og han.

Dersom du ikke har bevis for at det festes hos far når han har barnet vil jeg tro at det skal mye til for at du kan nekte faren samvær eller bestemme hvor de skal være, dersom faren tar dette opp i retten.

Hvor gammel er barnet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...