Gå til innhold

Bruker der stramme eller løse klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 uker og lurer på om det er teit å bruke stramme t- skjorter nå??

Siden magen ikke er sååå stor enda??

Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei =) jeg varierer etter humøret. liker litt stramme topper for å vise frem magen litt, den lille kula jeg har, hehe.. =) men ikke slik at den sklir opp da, har litt lange topper =) ellers elsker jeg tights og tunika!

Skrevet

å, jeg ELSKER trange overdeler (som er lange, som ikke slir opp, men kan gjerne ha utrigning), fordi da kan jeg briefe med babymagen, som jeg er så utrolig stolt og glad over å ha fått:)

Skrevet

Går som regel i stramme topper, må jo vise frem kulen : )

Skrevet

Varierer her også. Noen ganger løst og flagrende og andre ganger stramt. Men enig med de andre her, har jeg stramme topper så er de lange, syns det blir litt tacky med en topp som bare halvveis dekker gravidmagen :S (Ikke at jeg har allverdens mage enda, men...)

Skrevet

Bruker som regel lange stramme topper, men kan gjerne ha baggy jeans/bukser inntil. Føler meg fort litt ekstra stor om toppen er stor, bedre at det synes det er baby inni der og ikke bare en tjukkebollemage;)Enig at magen burde være dekket til med lange klær:)Untatt på stranda da:=)

Skrevet

Jeg bruker begge deler, synes d bare er flott å strutte litt m magen! Den er jo altfor fin til å skjules bort;) Men er veldig glad i tights og tunika, så blir en del av d også!

Så superfiiin mage du har da forresten=)

Skrevet

Jeg bruker begge deler, synes d bare er flott å strutte litt m magen! Den er jo altfor fin til å skjules bort;) Men er veldig glad i tights og tunika, så blir en del av d også!

Skrevet

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Jeg bruker også begge deler. Om jeg har en veldig trang t-shirt så kan jo folk se eller tro jeg er gravid kansje..men ellers går jeg fremdeles i vanlige klær...ikke dongeribuksene mine da, de passer jeg ikke lengre:-)

Skrevet

Hei.

bruker helst klær som sitter inntil da magen viser bedre, vertfall at det er gravidmage=)

Trives ikke så godt i store løssittende plagg da jeg føler meg fet og stor..

Skrevet

jeg går som regel i trange topper - er gøy å vise frem magen:D idag går jeg i skikkelig vid tunika, men magen synes for det da.. men. aller helst trangt, synes det er mest behagelig også:D

Skrevet

Jeg ser ut som en saccosekk i vide topper, så her er stramt eneste alternativ ;)

Skrevet

tights og litt strammere tunikaer:)syns det er fintå vise magen,jeg:)så kan jeg heller gå over til vide klær etterpå og skjule magen:)

Skrevet

Stramme klær. Gidder ikke gå rundt i et telt! Jeg har brukt en varm genser/jakke som henger litt løst rundt magen en stund for å prøve å skjule at jeg var gravid, men nå vet "alle" det, så jeg har begynt å gi blaffen... Nå er det trange, lange topper som gjelder. Særlig nå som det er VÅR!!!

Skrevet

Jeg bruker nesten bare ettersittende klær.. Har jeg vide klær føler jeg meg feit og formløs.. Ikke snakk om for små klær, men klær som fremhever litt fasong.. Går mye i tights og lange topper/gensere som dekker rumpa..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...