Minnie_Moon Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Vi har ei jente på ett år. Fra høsten er vi begge i full jobb, og har ingen til å passe gullet. Vi fikk avslag på grunn av for mange søkere, men det er satt av klageplasser, og vi må jo forsøke å skrive en klage... Men hva skriver man i en slik klage? Hvordan skal jeg begrunne den?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Er barnet ditt enebarn? Det brukte vi som argument. Samtidig smurte jeg på litt ang. førskolelæreres gode kompetanse når det gjelder stimuli og oppfølging av barn. Skrev noe om jeg, selv om jeg er lærer, ikke når opp til førskolelæreres evne til å tilpasse og tilrettelegge dagen og "læringen" for barnet. Funka i alle fall for oss, for vi har fått plass! Lykke til!
Ioren Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Dette er kalgen vi skrev, vet ikke om den kan hjelpe deg noe? --------------- Klage på vedtak om avslag på søknad om barnehageplass. Viser til avslag på søknad om barnehageplass for XX (f. XX.XX.2007) motatt 14.04.2008. Vil med dette klage på vedtaket, da vi økonomisk sett ikke har mulighet til at en av oss skal være hjemme med han fra høsten av. Min samboer er nyutdannet og trenger å komme seg ut på jobbmarkedet og hvis jeg må gå hjemme har vi ikke økonomisk sett mulighet til å få familien til å gå rundt. I tillegg er vi innflyttere til kommunen og kjenner få med små barn i nærområdet vårt, derfor mener jeg at det er viktig at han kan komme seg i barnehage for å omgås andre barn Med vennlig hilsen XXX
Minnie_Moon Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Tusen tusen takk :-) Fikk nå noen ideer nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå