Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen eller kanskje på mandag har jeg tenkt å skjønne meg på hvordan i-pod funker:)

Tips til cd'er og sånt man bør kjøpe?

Jeg liker fransk musikk (men får man kjøpt f.eks Willy Denzey i Norge??)

Og hva er bra? Ikke sånn metal og sånt:S:S

Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut fet ballade
Skrevet

Platekompaniet på nett skaffer alt og billlig.

Skrevet

Så de har ikke ting i butikken som på nett? Man må bestille der? Liker ikke å bestille ting på nett=/

Skrevet

På Oslo city har de mye - på nett har de garantert mer, for ikke å snakke om hva andre nettsteder har. Frransk har jeg ikke noe forhold til..

Skrevet

Ugh, Oslo City er litt ekkelt på en måte - skjer alltid så mye rart der. Men seriøst,jeg har jo en venninne som jobber på en slags platebutikk... Hmm - det fins vel kanskje bare den ene platebutikken så hun jobber nok på den:) Men den var ikke på City kanskje. Jaja. Takk!

Skrevet

Dritkjipt og innestengt, men de er åpne til ni (ergo etter leggetid for snørrunger) og PK er størst der, de andre filialene sender deg alltid bare dit ned uansett om du ikke skal ha den siste til Scooter.

Skrevet

Ja, også er det mange ekle folk:S Som plutselig kan finne på å tafse osv. Seriøst opplevd flere ganger! Farlig sted. Åh, er det åpent helt til klokken ni ja...? Hm - det var jo ganske bra. Jeg lurer på om det fins en platebutikk på Storo eller så er den kanskje i karl johan eller noe... Tror ikke hun jobbe rpå city... Uansett så skjønner jeg at city er best - men selv om man kanskje IKKE skulle tro det - så holder jeg meg for god for scooter ass:P!

Skrevet

Helvete heller, jeg er for gammal til å bli tafsa på, nyt det mens du kan - man kan få ut mye undertrykt aggro ved å ballesparke tafsere.

Skrevet

Nyt å bli tafset på? Nei æsj=S Mennesker som tafser i edru tilstand er som regel så kvalme at det ikke går an å nyte det!

Høres dette for sykt ut?;

Gå ut på byen, finne en random fyr som er veldig innpåsliten (eller han finner deg...) - være kjempe koselig osv. osv. For så å sparke han hardt i skrittet?

Jeg har ALLTID drømt om det og vurderer å gjøre det snart. Men så tenker jeg på anmeldelse (kan sikkert finne på en unnskyldning) - og at han kanskje blir steril osv... Men lyst

Skrevet

iPod - da er det jo kjempelurt å handle musikk på nett (jeg er prinsipielt mot piratvirksomheten). iTunes har masse fin musikk, koster halvparten av hva cd-platene i butikken gjør, og om du vil ha cd-varianten av den, kan du bare brenne den.

Skrevet

Ja, men jeg synes iTunes var så veldig vanskelig å forstå.... Og jeg er som deg - absolutt imot å laste ned ulovlig osv... Så jeg tenkte kanskje cd'er ble enklest.

Skrevet

Du? Det er kjempelett når du først får taket på det. Kan gjerne ta på meg å lære deg det, steg for steg ;-).

Akkurat nå hører jeg likevel at senga mi fylles av 4 stk veivende små armer og like mange sparkende bein (noen som har hørt at pappa`n kom opp, tro?), så nå må jeg løpe opp og kreve min rett. Jeg VIL ha plass i senga mi, og ikke i juniorsengene til guttene!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...