Gå til innhold

hvem andre av dere..

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke kunnet sett på UL hva det blir? =) eller som ikke vil vite kjønnet?

vi skulle egentlig vite det, men så var legen så usikker på UL idag at vi kom ingen vei med det, hehe. så skal vente til fødselen;) ba ikke om ny time for å vite kjønnet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi ville ikke vite, så vi går enda og venter i spenning. Og må bare vente i 3 mnd'er til... Men synes det er litt av spenningen, vi da! :)

Skrevet

Jordmoren kunne ikke se på ordinær ul hvilket kjønn som ligger i magen... Vi har ikke visst med de to andre barna våre og hadde et ønske om å vite denne gangen. bare for å ha prøvd det også:-) Nå er det ikke slik at en får ekstra ul fordi en ønsker å vite kjønn da... Men vui skal tilbake til vekstkontroll 21.mai, så kanskje jordmoren kan se da?:-)

Skrevet

Vi ville også vite kjønnet, men det var umulig å se.. Så nå lever vi i spenning. :) Vurderer 3d UL.

Skrevet

vi fikk heller ikke vite kjønnet enda så lyst vi hadde til det :) men skal på privat ul om 14 dager for jeg VIL vite hvilke farger jeg kan kjøpe litt mer av :)

Skrevet

Vi vet ikke kjønnet, fordi vi ikke ville vite på UL. Jeg følte først det blir gutt, men har blitt mer og mer i tvil. Jordmor spurte sist om det blir jente fordi hjertelyden var så rask. Så hun tror tydeligvis på det da. Vi visste med første, men denne gangen vil vi holde på spenningen. Alle rundt oss forventet å vite det, så mange synes nok vi er litt sære som ikke spurte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...