M&K+Påsan <3 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Føler meg helt blank ! Tips til å få det til å sitte ?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Gå og legg deg! Slapp av og sørg for å få en god natts søvn. Du blir ingen god eksamenskandidat av å sitte her utover senkveld og natt, i alle fall! Lykke til! Hva skal du opp i?
ayla05 Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 legg deg og sov!! er anbefalt å få en god natts søvn før eksamen. det du ikke kan nå rekker du ikke å lære deg i kveld. jeg pleier å ta en "skumtitt" på notatene min mens jeg spiser frokost og så bare gå på eksamen. lykke til i morgen! vet ikke hva du skal opp i, men skal sende deg all eksamensro jeg har i morgen!! regner med det går bra jeg! en eksamensklem fra en student som gruer seg til eksamen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå