Gå til innhold

Jeg har eksamen i morra,


Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg helt blank ! Tips til å få det til å sitte ? :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå og legg deg! Slapp av og sørg for å få en god natts søvn. Du blir ingen god eksamenskandidat av å sitte her utover senkveld og natt, i alle fall!

 

Lykke til! Hva skal du opp i?

Skrevet

Pleieplan - Flere tips ? :)

Skrevet

legg deg og sov!! er anbefalt å få en god natts søvn før eksamen. det du ikke kan nå rekker du ikke å lære deg i kveld. jeg pleier å ta en "skumtitt" på notatene min mens jeg spiser frokost og så bare gå på eksamen. lykke til i morgen! vet ikke hva du skal opp i, men skal sende deg all eksamensro jeg har i morgen!! regner med det går bra jeg!

 

en eksamensklem fra en student som gruer seg til eksamen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...