Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Nå trenger jeg hjelp her.Mamma har stor-dag til sommern.Å jeg kommer meg ikke dit da,men skal senere. Nå har jeg veldig lyst å gi henne noe "stort".Noe hun blir glad for. Men,hun har liten plass der hun bor,er svaksynt,og bruker ikke smykker og slikt.Spa time er ikke vits.Hun aner vel ikke hva det er...hehe Jeg har ikke det helt store å kjøpe for,men det er jo tanken som teller. Hadde tenkt på bilder på kopper eller noe,også servietter med trykk.Hun skal jo ha selskap,og kunne vel trengt noe "ingen andre har sett der" ;o) Men vi får se.Billett hit blir svindyrt,og ikke er jeg sånn hokuspokusleter etter flybilletter heller. Sååå,har dere noe lurt å komme med? Jo flere tips,jo bedre. Kunne jo bestilt milliongevinst i lotto...men køen er veldig lang for å få innfridd akkurat det ønsket...
♥Snulder Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Oi... det var ikke lett! Men selv om hun er svaksynt...liker hun å lese??? Tenker lydbøker jeg da! Ellers så kan du jo få igang scrappingen din og lage ett album til henne;=) Gi ett hint, så kan jeg lage ett kort til henne for deg:=)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Hei. Jeg stemmer og for en god lydbok, god parfyme, velduftende såper, god håndkrem og fotkrem, en time til fotterapeut. Noe som hun kan skjemme seg bort med hjemme. I tilegg kan du jo gi henne noen flotte blomster enten avskårne eller i potte.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 hadde tenkt på lydbok.Men så kom jeg på at denne dama ikke er flink med slikt.Hun knopler på det meste =) Finnes det steder man kan laste ned selv? Da kunne jeg jo kjøpt en mp3 spiller eller noe,og bytta ut bøker for henne... Hun hører på radioen natta lang,så en bok hadde vel vært bedre.
Trollmora Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Lydbok må jo være fint? Mange bra både med prosa og lyrikk. Hvis gun ser dårlig så kan jo en fin leselampe være et tips. Eller slike med lupe og lys. Det fikk min mor ett år og hun driver med masse håndarbeide så det var kjempenyttig. Har du noen der oppe som kan hjelpe deg med å handle eller skal du ordne det selv? Hva med å få naboen til å kjøpe en bukett med blomster? Undertøy, håndkrem og en god dusjsåpe er også fint for de som ikke selv kjøper "luksusprodukter".
Gjest Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Hun er overlessa med div fra hjelpemiddelsentralen.Det meste er ubrukelig,hehe Men jeg tenkte lage til ei eske med div å sende.Alt fra trykte servietter til en mer fin gave.Hun skal ha gjester på hjemplassen,så da kan jeg gi blomster også ja. Får prøve finne lydbøker til henne.Hun er glad i krim og slike serier hun kjenner seg igjen i ;o)
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 kanskje du kan laste ned lydbøker fra iTunes?? Jeg er ikke helt stødig i dette, men mener at man kan finne litt av hvert der.. God musikk er jo heller ikke å forakte, men kanskje hun får det på radioen. Servietter og sånne ting er jo kjekt. Det er jo noe som blir brukt. Lykke til med gavejakten:)
Maud Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg tror jeg ville gått for en I-pod eller en annen MP3-spiller. Da kan du eller andre legge inn lydbøker for henne når det trenges. Man kan låne lydbøker på biblioteket også og laste dem ned. Servietter, en god kaffe, sjokolade, tykke sokker, stearinlys, alt mulig hun liker å kose seg med i hverdagen. Putt forskjellige ting i en eske eller kurv og send det av gårde. Da får hun mange bevis på at dere tenker på hva hun liker. Jeg har en gammel tante som fikk en sånn kurv for en stund siden. Hun fikk kryssordblad, noen frø til blomster, diverse sminke, en fin lue, vanter, kaffe og te, et kult krus, mange stearinlys, flere blader av typen Se og Hør, en god ansiktskrem... Et par Flaxlodd eller en Lottokupong er jo også morsomt å putte nedi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå