lillegull:) Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 leste nettopp om gøril og jesper og gråter i strie strømmer her.. vi henger oss opp i om vi kan amme el ikke, om hvor slitsomt det er med babyer som er ofte våkne om natta, klager på kiloene som ikke går av, stresser med hva babyene kan og ikke kan.bekymrer oss for om vi skal bruke bagvogn el sportsvogn... osv... vet jo at dette er reelle problemer for mange, men stopp opp et sekund, se på babyen deres og vær så glad for at han/ hun er frisk... vær glad hver gang du våkner av at babyen gråter o mnatta.. ta vare på tiden og nyt den... skal ikke si jeg er noe bedre enn andre, ikke det som er hensikten m innlegget, men tenk på alternativet.. tenk så vondt foreldre og familien til lilel jesper har det og ikke minst han selv.. gjør vondt inni hjertet mitt når jeg tenker på det.. synes alle skal sende gode tanker og etterpå gå å ta en titt på barna våre og tenke på hvor utrolig heldige vi er.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 har hun skrevet noe her inne i det siste?
mamman til karen elisabet. Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 helt enig med deg Lillegulet!
Norwegian by injection Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Helt enig....jeg har en liten gutt som ble fodt omtrent samtidig med lille Jesper....har saa vondt av aa lese at Jesper er saa syk...Jeg sitter aa ser paa gutten min....det er helt ufattelig trist aa lese om han. Stakkars lille gutt :-( Det er naa jeg synes livet er saa urettferdig....
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Helt enig med deg Lillegull...Vi er nok litt for sneversynt og tenker kanskje litt ofte på ting som faktisk ikke betyr så mye egentlig......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå