Cilimed nr5 i magen Skrevet 12. mai 2008 #26 Skrevet 12. mai 2008 Min vasker klær. Ellers ikke en dritt, lover ja, men blir aldri gjort! Han leker en sjeeeeeelden gang med noen av barna!
EnLitenPrins Skrevet 12. mai 2008 #27 Skrevet 12. mai 2008 Min gjør egentlig veldig mye, det varierer fra uke til uke Men han er veldig flink Sann som nå har jeg vært veldig dårlig en ukes tid go da har han gjort ALT av husarbeid...Men sann ellers så vasker han klær, skifter på sengen og sanne ting..Og jeg vasker gulv, støvsuger, lager middag ++
Line m 3 Skrevet 13. mai 2008 #28 Skrevet 13. mai 2008 Navn og nummer til denne legen? Neida, krever ikke så mye av ham ettersom han jobber fullt og jeg går hjemme. Men håpet på litt hjelp den tiden jeg lå rett ut, hadde null energi og var konstant kvalm, men neida! Er heldigvis i bedre form nå, så da ser huset litt bedre ut også. Kan jo bli jævli spennende når jeg skal ut i jobb da..
doffine Skrevet 14. mai 2008 #29 Skrevet 14. mai 2008 De siste tre mnd har min sambo gjort ALT.... Og det er fra å kle på meg til å gjøre alt som skla og må gjøres i huset/ verandaen. Jeg har vært alvorlig skadet og har derfor ikke klart å gjøre annet enn å bruke fingra på ene armen til å skifte tv-kanaler.. Ellers så støvsuger han fast, går ut med søpla, oppvasken, og rydder, intill jeg da ble skadet.
lilletrollet Skrevet 16. mai 2008 #30 Skrevet 16. mai 2008 Jeg skjønner jo at jeg må være en av verdens heldigste jenter... Men det har jeg jo visst lenge. Min mann vasker huset HVER torsdag, støvsuger flere ganger i uka, vasker klær, leker med ungen, henter og bringer i barnehagen, handler inn mat, lager de deiligste middager, måker snø, plukker hundeskit, forer og steller hundene. I det hele tatt så er jeg utrolig heldig på den siden. Jeg lurer av og til på hva jeg gjør i huset... Men jeg bidrar virkelig jeg også med mitt og mer "kvinnelige" ting som mannfolk kanskje ikke ser. MEN min man kan ikke snekre, male, pusse opp, mekke på biler og sånne praktiske ting. For min del er jeg ikke i tvil om at jeg heller vil ha en mann som er flink i huset til å ta sin del av husarbeidet, så kan jeg heller leie inn folk som kan det andre for det gjøres jo ikke så ofte...
Glad_mor_85 Skrevet 16. mai 2008 #31 Skrevet 16. mai 2008 Er det et slags husarbeid å rote i huset og? for da er min samboer KJEMPE flink ;0)
27dager Skrevet 17. mai 2008 #32 Skrevet 17. mai 2008 jeg er bortskjemt, min mann har støv på hjernen og gjør stort sett det meste;) blir vel andre boller når han begynner å jobbe full tid igjen så får nyte det nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå