cherry coke Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 dårlig skuespiller!! Så irriterende. Hun har virkelig tapt seg, synes hun var så tøff før i tiden:)
cherry coke Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. april 2008 You can thank me later...nei , på tide å pensjonere seg, Patricia.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 synes hun er fantastisk jeg! Dårlig episode® da. Hvem etterforsker hadde ikke funnet telefonen hennes da... heheh. jaja.. Uansett, liker patricia jeg!
cherry coke Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Ja, dårlig politiarbeid=) Serien er egentlig ok, men det er småting som irriterer meg. For eksmpel...mannen hennes. Han må jo bli smågal av å ALLTID bli vekket midt på natten fordi hun har drømt!!! Og jeg likte godt patricia arquette før, men hun har tapt seg.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 hehe, nå er det jo basert på en sann historie og familie da. jeg har en kjæreste som gjør mye rart i søvne selv jeg og synes ikke det er spesielt forstyrrende!
Gjest Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg synes hun er kul! Men uansett! Hva sa hun da hun gikk inn i den salen? Jeg måtte ta ut browniesen.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 hun sa at hun hadde satt pris på om noen arresterte han fyren igjen, også gav hun posen med telefonen til politikollegaen sin.. også snudde hun på helene og gikk, og sa you can thank me later!
OsloMor Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Patricia Arquette i True Romance: Kul som fy! Patricia Arquette i Medium: Irriterende dårlig, ikke kul i det hele tatt!
Gjest Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Okei, hva sa han der morderen til hu journalisten? Jeg mistet helt til han sa "i forgot my tools" Jeg fikk med meg lite jeg:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå