Gå til innhold

Får han for lite væske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med å få lillegutt til å drikke vann. Har prøvd skje, kopp, tutkopp og flaske, kaldt vann, kroppstemperert vann og litt varmere vann, men han vil ikke ha. Nå holder vi på å trappe ned ammingen, og opp fast føde, fordi jeg skal begynne å jobbe om 4 uker. Dermed er jeg redd han skal få i seg for lite væske. Har prøvd å gi melk på flaske til grøt/middag også, men da drikker han bare litt så begynner han å leke med flasketuten.

Rotete innlegg ja, men spørsmålet er Hvordan kan jeg få han til å drikke vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

prøv og kjøp sånn vann med smak... det smaker litt mere:)

gi han annen væske enn vann en stund hvertfall og prøv vann innimellom... kanskje vil han like vann etterhvart..

Skrevet

Vann med smak...mener du imsdal da, f.eks? Kanskje det ikke var noen dum idé du ;) Takk for tips!

Skrevet

Du får kjøpt sånn fruktdrikk til babyer i butiken, mener det er nestle som har de:) Di kan drikkes fra babyer som er over 6 mnd mener jeg det var:)

Skrevet

Aha... Ja, men det skal jeg kjøpe og prøve :)

Skrevet

Prøv å blande i litt eplejuice (ikke nektar, den er det sukker i). Trenger ikke mye for at vannet skal smake litt og så er det bare å ta i mindre og mindre juice og så prøve rent vann til slutt.

Skrevet

Har du prøvd å la han drikke fra samme type glass som dere voksne bruker? Det er stas her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...