velsignet med to Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Har problemer med å få lillegutt til å drikke vann. Har prøvd skje, kopp, tutkopp og flaske, kaldt vann, kroppstemperert vann og litt varmere vann, men han vil ikke ha. Nå holder vi på å trappe ned ammingen, og opp fast føde, fordi jeg skal begynne å jobbe om 4 uker. Dermed er jeg redd han skal få i seg for lite væske. Har prøvd å gi melk på flaske til grøt/middag også, men da drikker han bare litt så begynner han å leke med flasketuten. Rotete innlegg ja, men spørsmålet er Hvordan kan jeg få han til å drikke vann?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 prøv og kjøp sånn vann med smak... det smaker litt mere:) gi han annen væske enn vann en stund hvertfall og prøv vann innimellom... kanskje vil han like vann etterhvart..
velsignet med to Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Vann med smak...mener du imsdal da, f.eks? Kanskje det ikke var noen dum idé du Takk for tips!
Piipii Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Du får kjøpt sånn fruktdrikk til babyer i butiken, mener det er nestle som har de:) Di kan drikkes fra babyer som er over 6 mnd mener jeg det var:)
velsignet med to Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 Aha... Ja, men det skal jeg kjøpe og prøve
mamman til to gutter Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Prøv å blande i litt eplejuice (ikke nektar, den er det sukker i). Trenger ikke mye for at vannet skal smake litt og så er det bare å ta i mindre og mindre juice og så prøve rent vann til slutt.
Gjest Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Har du prøvd å la han drikke fra samme type glass som dere voksne bruker? Det er stas her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå