Gå til innhold

herregud, hva skjer med folk!??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sykt! Men hva er pirat-russ?

Skrevet

Ja, skjønte heller ikke det, aldri hørt om før.

Noen som vet kanskje?

Skrevet

er ikke det svart russen? de som har 2 år på videregående i stede for 3?

Skrevet

OMG. Håper russefeiringa blir avskaffa snart. Har jo vært snakk om det i flere år nå. Det går jo helt av hengslene. Knuter for voldtekt og å banke andre russ osv...

Aner ikke hva piratruss er. Har aldrig hørt at svartruss har vært omtalt som det før.. Kanskje noe bygdegreier...

Skrevet

Sitat fra en annen avis:- "Det er påstått at disse jentene er såkalt «piratruss», det vil si at de var iført russeklær uten å være berettiget til det. Jentene skal være elever ved Ringsaker videregående skole"

Betyr vell at de ikke er ferdig med videregående ellerno. Som bestiller russeklær fra andre kilder...

Håper de blir anmeldt for grov vold. Men det er jo også helt sykt at de 25- 30 vitnene som var der ikke gjorde en dritt for å hjelpe da..

Skrevet

Til den som sa at det er knuter for voldtekter og sånt.

DET ER IKKE RIKTIG!

Russen nå har avtale med politiet om å holde ALLE russeknuter lovlig, og det er også gjort. Hvordan hver enkelt russ overholder dette, er ikke alle russ sitt ansvar. Om noen gjør noe gale så vil ikke det si at alle russ er lik!

Skrevet

Pirat russ er folk som får venner på skolen til å bestille utstyr, men som ikke er russ selv. Mange av mine venner var pirat russ både to og tre ganger etter at de var ferdige med skolen. Tror det var lettere før, for som jeg har forstått nå har alle russ id kort som de må vise for å komme inn på Tryvann. Måtte ikke det da jeg var russ for 12 år siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...