Gå til innhold

Må vi bo her helt til oppsigelsen går ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppsigelsen er på 3mndr.

Vi har nå oppdaga fukt her igjen. Var det tidligere i høst, og huseiern åpna veggen og ordna. Etter det skulle det være bra.

Men dette blir bare værre og værre.

Begynte og kjenne tegn til det igjen for en uke siden bare. Starta på soverommet vårt, begynner og gå inn på Mathias sitt soverom nå. Og litt i stua, ikke såå mye der. Det er så ille at jeg blir tett med engang jeg kommer meg innafor døra her. Jeg er gravid i tillegg, vet ikke om det er farlig for baby? Ikke noe god luft og puste i ihvertfall.

Noen som helst regel e.l. som sier at vi kan flytte før? Holder nok ikke ut i 3mndr til her... Ingen av oss sover godt her, og vil ikke risikere at Mathias blir syk. Så hvis ikke må vi nok betale to husleier..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sjekk husleieloven, men jeg tviler sterkt på at huseier har noen rettigheter her.

Skrevet

Du kunne bare spurt meg snuppa ;)

Nei, det må dere ikke. Hvis husstanden ikke er i orden kan man holde tilbake husleie og kreve fraflytting,

du kan lese om det på forbrukerportalen.no

Så dere kan kreve og flytte med en gang ;)

Gjest Rebel & frøken ledning
Skrevet

Vær forsiktig med deg selv, svogeren min endte med å bli innlagt på sykehus med infeksjon pga muggsopp i leiligheten han leide... han fikk forresten flytte på dagen!

Skrevet

hmm,er sopp og fuktighet her og..bodd snart 2 år men husvert vil ikke gjøre noe...:( ikke finner vi oss ny plass heller

Skrevet

Ja, jeg tror jeg må få tatt en prat med huseiern i dag! Kan ikke bo her lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...