Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 min gutt vil ikke lengre ha grøt.Lei av den tror jeg.Prøvde en annen type.Det gikk bedre:)Men er ikke mange typer.Nestle har bare hvetegrøten og havre.Annet?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Småfolk har noen,Hipp har også noen. Nestle har jo mange! Brødskive er jo greit å innføre!
mams-til-tre Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 hva med å prøve å gi han brød....?? Tulla mi er snart 7 mnd, og jeg har gitt henne litt brød selv om hun ikke har tenner. Gir bare en liten bit om gangen.
Piipii Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Du kan jo prøve med litt brød isteden:) Eller funket den grøten med eple veldig fint her, lurer på om det var hipp som har den:=
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 7md grøt nestle har hvete eller havregrøt.Men han er vel lei av den.Prøvde Hipp sin med eple-den likte han.Fikk den i prøve i pakken til liberobakken.Ikke alle butikker som har det samme.Må se meg rundt.Har prøvd brød.Han bare brekker seg! prøvde med smuler også.Han klarer det ikke.Føler ikke jeg kan fortsette da:) var det sånn med dere her??Bare vente og prøve seinere,eller bare prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå