Gjest Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 for jeg har nemlig blitt spådd igjen! ) denne gangen av stratosen m/to tette denne gangen ser det ut til at vi blir gravide i juli/agust (håpe sterkt) og at sommertiden er min mest fruktbare periode )) åååh, håper at vi blir gravide i løpet av sommeren )) hjalp i hvert fall litt på humøret ))
Snøtrollet Skrevet 30. april 2008 #3 Skrevet 30. april 2008 Håper at det stemmer for din del!! Har lurt litt på om jeg skal prøve å bli spådd, men er redd at det kommer til å gå helt til hodet på meg... Er det noen som har erfaring med hvorvidt det som de spår stemmer?
Dotten Skrevet 30. april 2008 #4 Skrevet 30. april 2008 Så spennende! Lykke til! Har selv blitt spådd sikkert 10-15 ganger inne på spåforumet i løpet av de siste 2 årene, men har enda ikke stemt
Gjest Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Lille mus-og meg: du får ta en titt innom siden og undersøke ) er visst mange det HAR stemt på.. er likevel skeptisk jeg da, for er jo ikke alltid det stemmer slik som med dotten her :o/ dotten: bare fortsette å prøve ) hvilken pp er du/dere i nå? håper i hvert fall at min stemmer! ) vil veldig gjerne ha en 09-baby )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå