*1+1=2 små* Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Hvor finner jeg sikkelige korsetter som ikke koster flesk?! Hva har dere under?! Stømpebukse, strømpeholder?!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Var heldig og fant korsett på salg på brudesalongen, til 200 kr! Ellers ligger prisen på korsett i undertøysforretninger på rundt 900 kr.. Under skal jeg ha en fin truse og strømper.. (er strømpeholder på korsettet)
Mamman til Mari Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Har kjøpt undertøyet mitt på Change. Super service der jeg var, og priser sånn midt på treet... Kan vel få tak i både billigere og dyrere undertøy. Trenger ikke korsett under kjolen min, har spiler og er stiv i midjen, så jeg kjøpte kjempefin bh, string, hofteholder og strømper.
*1+1=2 små* Skrevet 29. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. april 2008 jeg vil gjerne snøre meg inn:P får titte litt rundt da:) takk jenter
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Jeg skal ha en slik på natta hvertfall ;-) Kjøpte en maken av en annen dame som solgte den "brukt" Den passet ikke. Fikk den for 500. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=13278504&sid=xz7cbaljOjm083024&WT.svl=Link
*1+1=2 små* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. april 2008 ohhh takk for tips!!! er 650kr dyrt?! det er jo AKKRAT det jeg vil ha! *lagre linken*
pandabjørn Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 jeg skal ha korsett som kostet 1500,- ja det var dyrt men så kan jeg jo bruke det under andre kjoler også......å så spørr du om 650,- er dyrt NEI det er ikke dyrt...koster litt når man skal være fin på en sånn dag da hehe... skal ha lange strømper som jeg fester til korsettet
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 det var jo kjempefint undertøy men skal alle ha string den dagen? ser for meg at det er mer behagelig i forhold til underskjørt o.l. å ha hipster?! blir det dumt å ha korsett å hipster?
*1+1=2 små* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 tror jeg skal ha vanlig pen truse får se...blir jo grisevarmt:P
Familie på 6!? Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 det er ingen som ser hva dere har under kjolen. pent undertøy kan man egentlig skifte til senere, når man tar på seg klær for natten..jeg ville gjerne stramme inn litt her og der så jeg hadde en strømpe som gikk fra under puppene og ned til knea, jeg tok hvite holdup strømper over, og var jo ingen som merka det. Og husk å prøve å gå med undertøyet en dag før bryllupet, for ellers kan du ha irriterende blonder som plager deg hele dagen. Bare et tips!
*1+1=2 små* Skrevet 30. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 30. april 2008 hmm ja har titta på sånne holdin greier....bukser som går fra knærne og til rett under puppa! Men jeg må uansett ha en fin BH...og hvordan i alle dager skal jeg klare å snøre et korsett alene? Sambo/ektemann vil jo pakke ut om kvelden;)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #13 Skrevet 1. mai 2008 Sånne korsetter som selges på finn har hemper i siden (vises ikke) så man kan snøre den først, eller få hjelp av noen andre dagene før til å snøre pent. deretter tar man bare av og på med hemper :-)
*1+1=2 små* Skrevet 1. mai 2008 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2008 ah så bra!! snodig at det ikke står da, er jo en ganske viktig ting;)
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #15 Skrevet 1. mai 2008 kanskje du må lese en gang til? hihi. Det står.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #17 Skrevet 2. mai 2008 Noen med erfaring fra det korsettet fra hun på finn? Så veldig fin ut... Kanskje greit å høre med noen som har prøvd?
pandabjørn Skrevet 2. mai 2008 #18 Skrevet 2. mai 2008 *smurfenytt* skal du kle på det brudestasen helt alene da?? du skal vel til frisøren på bryllupsdagen og da tar du med deg brudekjolen og får hjelp av din frisør der det skal iallefall jeg gjøre, for jeg har ikke tenkt å sitte i frisørstolen med kjolen på, og jeg skal først bli sminket et annet sted.. så jeg skal ta med alt av brudestasj til min frisør.....jeg har et korsett som jeg ikke klarer å ta på alene siden hempene sitter bak
*1+1=2 små* Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #19 Skrevet 2. mai 2008 skal ikke til frisør, men skal fikse alt hjemme med veninner/søstra mi:) Så hjelp får jeg nok uansett, men tenkte mer på før festen starter på kvelden(etter middag) om jeg da skal bytte til en lettere kjole OG fra sånn buske som holder inne alt til korsettet men kan jo spørre om hjelp:)
En snupp - og en knert i magen Skrevet 2. mai 2008 #20 Skrevet 2. mai 2008 Jeg ender nok om med å skifte av meg strømper og bh og til noe mer sexy til natta. Ikke særlig lekkert med formpresset hvit bh med ammeinnlegg Men på dagen blir det nok en stroppeløs bh, hvite strømper og strømpeholder, evt. stay-ups, ikke strømpebukse i alle fall.
Millamor - 77 Skrevet 2. mai 2008 #21 Skrevet 2. mai 2008 Korsett strømpeholder vanlig truse som passer til resten...En sexy en, for jeg skal ikke kle på meg for natten på bryllupsnatten det blir å kle av seg;)
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 2. mai 2008 #22 Skrevet 2. mai 2008 Jeg skal ha korsett fra patricia. Det er litt lenger enn de som man f.eks får kjøpt på change. Truse og strømper som festes i korsettet. Strømpebånd skal jeg også ha:) Gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå