Gå til innhold

elefantankler..!


junihjerte

Anbefalte innlegg

er i uke 33.. siste to ukene har anklene blitt mer og mer hovne utover ettermiddagen og kvelden, blir også øm på innsiden og utsiden av anklene, er dette pga væskesamlingen tro? kan nesten ikke huske hvordan anklene mine ser ut! heldigvis er de tilnærmet normale etter en natts søvn, men blir fort hovne igjen. noen som har tips for lindring? er dessverre ikke flink til å legge beina høyt i løpet av dagen, men det er kanskje bare dette som nytter..uffameg, føler meg som en elefant:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 35 og har det akkurat som deg... Jeg kjøpte en veldig god gele på bodyshop, som sambo masserer anklene og leggene med ca hver dag. Føler det har blitt bedre, er uansett veldig deilig =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt skrevet hovedinnlegget! Er også i uke 33, og er så hoven om kvelden. Det prikker i tærne, er ekkelt å bevege føttene og helt merkelig å kikke ned på beina, for det føles virkelig ikke som om det er mine egne føtter jeg ser på :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikke mye, lite salt mat.Og ikke stå og gå i lengre perioder uten pauser.Bena høyt! Dette har jeg fått beskjed om selv.Må gå i slippersene til mannen...ringen på fingern er borte for lengs.hilsen vannbalongen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen her ja! Har ugjenkjennelige bein\ankler etter en dag på jobb. Prøver å legge beina høyt når jeg kommer hjem, men har ikke ro i kroppen til å ligge slik lenge. Har begrenset med sko som passer nå også. I løpet av dagen bli de som var passelige om morgenen altfor trange... Kjenner at det nærmer seg permisjonstid, og godt er det! Blir nok litt mindre belastning da, tenker jeg. Lettere å bestemme tempo og hvile når det er nødvendig da.

 

Lykke til med elefantbeina deres jenter! Ikke lenge til de blir normale igjen nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støttestrømper har hjulpet meg veldig. Det er sånne som man kan bruke når man flyr. De er faktisk behagelig å ha på også, og jeg merker stor forskjell på dager med dem på og dager uten.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og har elefantankler :) Hos meg er det vel egentlig mye vann i hele kroppen. Jeg kjøpte også støttestrømper og de hjelper en god del akkurat på leggene, Det er også mulig å kjøpe strømpebukse, men jeg har ikke hatt det behovet. Det er ganske tett å ha på lange strømper når det er 17C ute, så de blir ikke brukt så mye for tiden. Det er faktisk noe av det jeg gleder meg mest til å bli ferdig med. Heldigvis forsvinner stort sett vannet i løpet av de første dagene har jeg blitt fortalt.. håper ihvertfall det stemmer. Da renner kiloene av igjen :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 37 og bena har vært hovne siden uke 30.. Mine er like hovne/fulle av vann hele døgnet, ikke noe bedring om morgenen engang:-( Gleder meg til å kunne ha på ordentlige sko igjen!! Godt det er "sommer" så man kan gå barbent!

Blir så sliten i bena, og lei av å ligge med bena høyt hele tiden.. Men nå er det jo ikke lenge igjen.. så vi holder vel ut:-)

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...