Cybele Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Dere som er gravide, har dere peiling på hvorvidt spiren festet seg ved sex før el, under el eller dagen etter positiv el-test. dette spørsmålet rettes nødvendigvis til dem som kun hadde sex enten bare før, bare under eller bare etter, dere andre aner nok ikke hva som uutgjorde klaff;) Gøy å se om enkelte steder i el-syklusen ser ut til å ha bedre prognose for sprie, og andre ikke;)
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 I mars hadde vi sex dagen før EL testen slo ut og samme dag, det ga ikke klaff. I april så hadde vi sex samme dag og dagen etter EL-testen slo ut og det klaffet ;O)
Babyønske �� Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Samboeren min var på reise og kom hjem den dagen jeg bruker å EL(dag 16 i syklusen), og det var visst det som skulle til. Nå hadde jeg positiv EL-test på dag 17 også, så kan hende jeg hadde eggløsning en dag senere enn vanlig. Hadde også sex om ettermiddagen på dag 18 i syklusen. Men hvilken av disse dagene som var avgjørende er jo umulig å si
Cybele Skrevet 29. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 29. april 2008 Hm. Da er statistikken (hehe, to av to) foreløpig slik at myten om de heroiske svømmerne som overlever i el-slimet i dagesvis (en dag eller ti i det minste, hehe) ikke ser ut til å bekreftes. Flere??
Ina25♥med gull i magen Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Her tror jeg det klaffet akkurat under el. Drev egentlig å ventet på mensen, så hadde ikke baby i tankene i det hele tatt (ikke på å lage baby hvertfall...). Men tidlig UL viste at jeg var to uker kortere enn jeg trodde. Og når jeg tenker tilbake hadde jeg DRITvondt i høyre siden den dagen (så var sikker el). Sambo var mye ute å reiste da, og var hjemme kun to dager - og vi hadde sex en av dagene - så må ha skjedd da! Ellers prøvde jeg å ligge lenge etter sex med rumpa litt opp osv. når vi prøvde å lage baby, men denne dagen prøvde vi jo ikke... Så spratt opp rett etter på, gikk på do og dro på trening... Men spira satt anyway... Så kanskje det at vi ikke tenkte på det i det hele tatt hjalp? Lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå