babygullz <3 vilde Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 har lagt ut mer magebilder fra idag. 17+0=)
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Fin liten kul på magen din. Gøy med voksende mager!
nr2-imagen:) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Fin mage!! Spør folk om du er gravid nå? Det gjør de med meg... Jeg har også lagt ut bilde.. uke 18.. Min har blitt litt stor i det siste..
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2008 tusen takk=) Nei ingen som har spurt enda...men mangen som vet om d...men igår hadde jeg en av de gamle buksene(som jeg hadde før sv.skapet) på meg, og den strammet litt rundt magen, så hadde jeg en svær hettegenser på meg, slik at det ikke skulle se så fælt ut med å tyte ut her og der...så mente hun jeg måtte heller vise magen for når jeg gikk med den svære hettegenseren så jeg mer feit enn gravid ut...ble litt sur da:P men har kjøpt mer mammabukser nå, så nå ser man kulen veldig godt:D
wendy Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Så fine bilder:) Kan jeg spørre om hvor mye silikon du la inn? Og hvilken cup-str hadde du før? Har du hadd problemer med protesene? Kan du ligge på magen nå? Mange spørsmål her, men håper du tar deg tid til å svare:)
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 Takk=) Jeg har lagt inn 320 g. Hadde a/b-cup før operasjonen, etter operasjonen c/d. Nå har jeg DD/E-cup...alt etter hvilken butikk jeg handler undertøy i, derfor varierer cup-str. Det er ganske ekkelt å ligge på magen etter en slik operasjon, og jeg har såvidt vendt meg til det igjen nå...men det varer jo ikke lenge, for snart er magen så stor at jeg kan bare drømme om å ligge på magen uansett på en stund... men med tanke på silikon, så er det de første mnd det er ekkelt å ligge på magen... jeg har ikke hatt problemer med protesene, men det er kun den ene protesen som har festet seg ordentlig, og det er litt irriterende! Men jeg har begynt å bruke sports bh igjen, og sover med den om natten, så jeg merker det begynner å bli bedre, så kanskje jeg bare må fortsette med sports bh så fester den seg ordentlig den også jeg klarer ikke bruke vanlig bh uansett nå som puppene er så store i forhold til det jeg er vandt ti..
Smulen&Skalken Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Kjempe fin mage Jeg har også lagt ut magebilde i dag Fra da jeg var 17+0
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. april 2008 tusen takk=) finner ikke bilder på profilen din???=)
Smulen&Skalken Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Argh.. jeg får det ikke til.. Jeg laster det opp og lagrer det, men det kommer ikke på profilen?... Jeg skjønner ingen ting jeg hehe
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. april 2008 kanskje du må huke av på"vis mine offentlige bilder"....eller no sånn=)
wendy Skrevet 30. april 2008 #11 Skrevet 30. april 2008 Ok, er litt usikker på om jeg tørr å legge inn. Har ikke lyst på større enn b-cup. Altså, slik de var før, men jeg er redd de kommer til å se veldig kunstig ut. Åsså lurer jeg på hvordan det blir å trene etterpå? Trener du? Veldig redd for at det kapsler seg også, slik at jeg må ta de ut igjen.
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. april 2008 hva har du nå da? ingenting? Du skal holde deg i ro de første 6 ukene, så kan du begynne lett med trening av bena. Jogging, benk, eller trening av pectoralis ville jeg nok drøyd en god stund mer.. Men du kjenner best selv når du er klar for d. Begynn moderat med treningen, og vær forsiktig, så går d bra. Jeg trener i rykk og napp. Har ikke vært flink med trening etter jeg ble gravid...går turer med hunden og gjør et par lår, og rumpeøvelser..men det er del hele. Før jeg ble gravid tok jeg myyyyyye sit ups. Men d klarer jeg ikke nå...og det klarer du ikke etter en operasjon heller de første ukene. jeg vet ikke hvor ofte kapsling forekommer, men jeg ville ikke vært redd for det. Kirurgene er jo kjempeflinke og har gjort dette i årevis. Men var jeg deg ville jeg fått en time til konsultasjon der du prater med kirurgen, forteller h*n dine ønsker, dine bekymringer, og hva du er redd for. Så svarer h*n deg så godt h*n kan, og hjelper deg med å gi en pekepinn til hvilken beslutning du skal ta. Du trenger jo ikke bestemme deg der og da heller, da jeg var til konsultasjon fikk jeg beskjed av kirurgen å tenke på d et par uker før jeg bestilte time til operasjonen. Jeg hadde 2 konsultasjonstimer før jeg bestemte meg fullt og helt for å gjøre d- og kirurgen kjører ikke "salgstrisk" på deg...han sier rett ut både negativt og positivt..jeg ble litt skremt, derfor brukte jeg god tid på å bestemme meg for d endelige valget.
babygullz <3 vilde Skrevet 30. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 30. april 2008 smulen og skalken: Nej, jeg kan gå inn å se på dine bilder, men det er ikke annet enn en liten firkant der med tekst under...=/
wendy Skrevet 30. april 2008 #15 Skrevet 30. april 2008 Jeg hadde stor b før, men etter å ha ammet noen år, er det bare en a-cup igjen:( Er liksom noe som mangler ja. Men litt redd for alle fordommene folk har mot dette å da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå