Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Sambo lukter erter og kål og blæh selv når han har pusset tennene og dusjet. Han gjorde det sist jeg var gravid også. Pussig det der Har hørt det er vanlig, stemmer?
Psyche Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Begge gangene jeg har vært gravid har jeg ikke tålt mannen min..jeg tålte ikke lukta, måten han tygger på, svelger på, drikker på..you name itt..tror det er ganske vanlig(og relativt frustrerende for min stakkars mann)
Sabina og gjengen Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 sånn er jeg også.. Jeg blir sur på han hvis han sier noe jeg ikke er enig i osv.. Men vi flytter sammen 1 juni og han bor på andre sia av landet nå.. Føler at det er litt vanskelig, han får mye jeft av meg, klarer liksom ikek si at jeg elsker han og sånn lenger.. Orker ikke tanken på kyss eller kos.. Er dere og sånn eller kysser/koser dere likevel liksom?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Og dere jenter lurer sikkert på hvorfor det er så mange alenemødre, hehehe
Pingpling Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Huff nei, sussing og sånn blir jo uaktuelt. Og han irriterer meg mer enn han vanligvis gjør, men heldigvis ikke hele tiden. Kan klare å kose litt også, bare så lenge jeg slipper lukten. Det funker f.eks å ligge inntil ham om natten så lenge jeg får ligge først i køen. Hadde det bare ikke vært for den grusomme ertelukten...
Gjest sug lut fet ballade Skrevet 29. april 2008 #7 Skrevet 29. april 2008 Det aller kvalmeste var faktisk at han lukta såpe, sjampo, after shave, deo - blæh! Tvang hele familien over på Neutral-produkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå