Gå til innhold

Kommer deres 1.5-2 åring ut av bilsetet??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa er helt ekstrem til å "klare seg selv"!!

Hu kommer seg ut av alle vogn seler, å vi har tre forskjellige vogner, hu kommer seg ut av bil setet, klatrer overalt.. Er overalt :)

Blir gal jeg :) Men det er jo positivt da.. Men ganske frustrerende noen ganger!! :)

Dårlig språk har hun, men ekstremt dyktig til alt fysisk :)

Men over til sprørsmålet... Hva gjør dere med det? Eneste jeg kommer på er å stramme selene så hardt at hu ikke klarer det! Men da får hu jo nesten vondt!!!

Men er vel den enste mulighete!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man SKAL stramme selene så hardt at man såvidt får inn en finger inn der, sørg for at de er over skuldrene hennes så hun ikke har den hengenes over skuldrene, for da gjør det jo vondt, jeg klarer ikke å forklare bedre.

Håper noen andre her kan ;O

Skrevet

jeg strammer selene så hardt at det ikke er mulig å komme utav. selene skal sitte helt inntil, ellers smetter barnet utav i en kræsj. helst skal man ikke ha på tykke jakker ol heller.

men uansett, de selger slike "dingser" som man kan bruke til å feste over brystet til barnet. slike som gjør at man ikke kan komme utav selene. hvor, vet jeg ikke helt.

Skrevet

Det skjønner jo jeg oxo da :)

De har bestandig vert stramme, men hu har kommet ut av de.. Stroppene sitter over skuldrene oxo :) Men fordi så kommer hu seg ut! Funnet ut en teknikk :) Men nå strammer jeg sånn at jeg ikke klarer åpne de igjen nesten :)

Men funker jo forsåvidt det! ;)

Skrevet

Det finnes en klips du kan kjøpe å sette på selene. Selges på diverse babyutstyrsbutikker. Koster rundt 30 kr. Genialt! :)

Skrevet

Takk takk :) Da skal jeg prøve å få tak i det i morgen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...