Distrea Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Jeg har hatt ganske sterke mensmurringer til og fra de siste dagene, vet det er vanlig med svake mensmurring i forbindelse med at livmora "jobber", men disse er ganske sterke og kjennes både i mage og nede i rygg. I tillegg i dag ser jeg at det er kommet utflod med farge, altså blandet med blod i trusa. ( Beklager, litt ekkelt) Det er bare en liten flekk, men nok til å gjøre meg bekymret. I tillegg var det litt på papiret også. Jeg har hatt utflod gjennom hele svangerskapet, men da med "normal" farge. mulig jeg er hysterisk. Noen som kan komme med råd? Jeg har 5 uker igjen.
Tredjemann på vei :D Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Tror nok det eneste fornuftige svaret vi kan gi deg her er: Ring føden og spør. Bare for sikkerhets skyld, så du slipper å bekymre deg. Kommer det blod skal man kontakte føden. Mye bedre å dra dit for en sjekk enn å sitte og bekymre seg:-)
lilletrille*28juni* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Kan det være proppen?? At det er i gang nå? Jeg vet ikke..?
Anni 79 med to prinsesser:) Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Kan det være tegningsblødning? Når livmor modnes og gjør seg klar til fødsel kommer mormunnen lenger ned og det kan komme litt blod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå