kose endelig mamma Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 er ikke det noe slankegreier da. har ikke prøvd det, men sett reklame på tv. noe sånt som at man går ned 2 buksestr på 30 dager.
Gulljentene Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Har ikke prøvd, men det hørtes jo ganske så fantastisk ut, da For godt til å være sant kanskje...?
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg har kjøpt det i dag faktisk...tablettene skal visst ha rensende og styrkende virkning på kroppens fordøyelsesorganer og de skal stimulere kroppens evne til å kvitte seg med skadelige avfallsstoffer... Det er visst noe urteekstrakt. Tenkte jeg skulle prøve iallefall:)
bobleplast og Amélie Amelusk Skrevet 1. mai 2008 #8 Skrevet 1. mai 2008 Men spiser man relativt normalt mens man tar dem?
Anonym bruker Skrevet 1. mai 2008 #9 Skrevet 1. mai 2008 Ja, det står at med normalt sunt kosthold og ikke alt for mye sukker og snop, skal man gå ned!
gladjenta87 Skrevet 2. mai 2008 #10 Skrevet 2. mai 2008 Har begynnt og trene 2-3 dager i uken og kutte ned på karb, lurte også på om jeg skulle prøve disse sammen med det jeg allerede gjør, men hoder du oss oppdatert på om det fungerer eller?
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2008 #11 Skrevet 2. mai 2008 Jeg bruker rockeringen hver dag i tillegg til disse tablettene, så får vi se om det får noen virkning! jeg har en smal midje, men kunne tenkt med å vekk litt håndtak på sidene!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå