Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 jeg var i foreldrepermisjon til og med idag, men har den siste mnd vært sykemeldt. Sendte sykemelding for 3 uker siden og brev med spørsmål skriftelig om hvordan dette påvirker ting framover. Ventet og ventet og purret flere ganger på svar fra dem. Først idag har jeg fått brevet, Og der forlanger de noen ting skriftelig og innen 30/4. EH............, altså jeg får brev idag at de skal ha det skriftelig innen i morgen. Blant annet etterlyser de papirer som legen sendte dem for 2 uker siden. Jeg har sterk bekkenløsning og kan ikke engang gå uten krykker, og nå ser det ut til at jeg ikke får penger neste mnd. Selv om jeg er sykemeldt og hadde snakket med dem om dette før, og allt skulle være greit. Jeg er så sliten av å styre med dem. Og ikke vet jeg hvordan vi skal klare det 2,5 mnd før jeg får penger igjen. Jeg får bare søke om å starte permisjonen lenge før termin da. (har termin i slutten av juli, og man skal jo kunne starte den opp til 3 mnd før.)
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 (trykka lagre litt fort.) Blir bare så oppgitt og lei av allt, bare lyst å sette meg ned å grine. Når jeg trodde allt var i orden endelig så blir det bare tull igjen. Hvorfor er det sånn bestandig..................................
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå