Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Idag var jeg på tidlig ultralyd. Jeg er 6+6 idag. Legen fant to fostersekker men kunne ikke se noe helt sikkert annet enn fostersekkene. Hun mente at jeg kanskje ikke var så langt på vei og ville ha meg tilbake om en uke. Sitter litt sjokkskada her. Legen sa at to fostersekker kunne bety tvillinger. Men sitter også med en litt uggen følelse siden hun ikke så noe også. Hun mente at hun kunne se noe som kunne minne om et foster i et av fostersekkene men det var så lite at når hun forstørret det ble det bare uklart. Off dette kommer til å bli den LENGSTE uka i hele mitt liv. Hva tror dere damer.. Lettere frustrert her nå.
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 Joa men om det er noe liv så burde de vel ha sett det i snart uke 7 vel?
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 kommer vel ann på hvor bra ul apparat legen har... vi så hjærte banke 5+6...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Kan være du er kortere på vei en du tror.. Jeg var på UL i uke 6 (jeg trodde det var uke 6) men legen kunne bare se noe svart noe, og mente jeg ikke var mer en ca 5 uker på vei, kom tilbake ei uke seinere og da så jeg hjertet slå, og fikk beskjed om at jeg var ca 6 uker på vei da.. Var på ny UL i uke 12 og da stemte det ganske så bra med at jeg hadde vært 5 uker på vei ved første ultralyd.. Så tenk positivt for det kan være du bare er litt kortere på vei en du selv har trodd, og kansje dere blir 4 istedenfor 3 :-)
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 29. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. april 2008 Skal tenke positivt Kryss fingrene for meg
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 30. april 2008 #8 Skrevet 30. april 2008 Jeg var på UL tidlig i sv.skapet og da menten gyn at jeg var kommet kortere på vei enn jeg var. I følge henne var jeg da i uke 6 og det var synelig foster da, men måtte tilbake på sjekk èn uke etter for å se vekst osv. Hun fant også det som kunne se ut som tom fostersekk i tillegg til den fostersekken med embryo i. Men hun sa også at det kunne være en blodflekk hun så på UL. Så jeg vet pr i dag ikke om svangerskapet startet med tvillinger eller ei. Uansett, jeg har bare èn i magen nå som vokser seg stor og fin.
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 30. april 2008 #9 Skrevet 30. april 2008 Jeg var selv på ul 6+5 og så da en bitteliten spire med hjerteslag. Men den var bare 4,3mm tror jeg så var mindre enn det den skulle være når man er 6+5. Jeg visste og nøyaktig befruktingstidspunkt pga ivf. Gyn mente hjertet akkuratt hadde begynt å slå. Så hvis du bare er noen få dager kortere på vei så er det ikke så rart legen ikke så så masse, tror det kommer veldig ann på UL apparatet. De vokser veldig i rykk og napp den første tiden, og på mine senere ultralyder lå babyen akkuratt på gjennomsnittet. Lykke til, tror nok det kommer til å gå helt fint, tom forstersekk er veldig skjeldent og oddsen for at det skl være to tomme fostersekker er nok nesten lik null. Håper du ser 2 bankende hjerter på neste UL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå