Lyst på nr3♥ Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Phuuuuuuu.. Etter en nervepirrende liten uke med uvisshet etter forrige ukes UL der de ikke fant hjerteaktivitet, så fikk vi sett nurket og hjerteaktivitet idag!! For en lettelse!!! ))))) ååhhhhh.. smiler dagen lang nå!! ))) Legen mente idag at hun hadde regnet feil forrige uke, og idag er jeg 6+1, men dette får ikke jeg til å stemme helt... mener selv jeg er ca 7+1, men d er jo tidlig ennå da... nærmere bestemt termin blir jo ved ordinær ul!! ))))) Men rett før jul blir d uansett, så vi får ei/en KJEMPEFLOTT julegave iår!! )))))
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 å gratulerer:) så bra! så dere noe i det hele tatt på forige UL da eller?
Lyst på nr3♥ Skrevet 29. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. april 2008 hehe.. ja, vi såg en bitteliten "ting" som var veeeelig liten for å si d sånn!! haha.. men jeg trodde jeg var lengre på vei, så vi var litt usikre på om d hadde blitt til en MA eller om jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde selv.. Heldigvis tok JEG feil av uker!! )))
♡ ¯`°•.¸*jippi*¸.•°´¯ ♡ Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 så bra at du tok feil da:) gratulerer så masse:D
Bøllefrøet mitt og meg <3 Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Grattis grattis Tenker det var en utrolig deilig følelse Håper jeg får den samme følelsen om en uke! MAsse lykke til videre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå