hrmpf Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 når dere vasker klærne og sengetøyet til babyen, bruker dere da noe sånt allergivennlig vaskemiddel som neutral? eller bruker dere bare det dere bruker til vanlig, f.eks omo?
Gjest Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Bruker Blenda sensitiv, både jeg og sambo klør oss nesten i hjel av de parfymerte + at lillegutt har tendens til litt tørr hud på armene. Kjipt at det ikke lukter noe av klærne, men men.....
Nå kommer nr. tre Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Vi bruker det vi alltid har brukt, Omo, Blenda, div. skyllemiddel. Syns det nye vaksemiddelet med aloe vera (er det blenda?) er veldig deilig. Vi har ikke byttet selv om vi har barn.
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Her bruker vi blenda sensetiv. Synes barna bør skånes for all parafymen som er i vanlige vaskemidler og skyllemidler.Når vi bader babyene,så bruker vi jo ikke vanlig såpe til dem,så hvorfor dytte på dem parfyme igjennom klærne. Den logikken ser jeg ikke.
Lova Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg legger lavendelposer sammen med barnetøyet. Det lukter nydelig:)
halloween-termin :) Skrevet 29. april 2008 #6 Skrevet 29. april 2008 Vi bruker bare neutral - til oss alle sammen - og heller parfyme osv på oss selv...
C@milla *EMIL* Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Jeg bruker som regel et nøytralt uten parfyme på meg selv, klør veldig av vanlige vaskemidler, eller kanskje det er skyllemidlene... bruker vertfall nøytralt skyllemiddel og heller ekstra skylling.. Kommer nok til å bruke slikt når babyen kommer også, dersom han har lik hud som meg tåler han ikke parfyme )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå