hønetuppa ønsker barn Skrevet 29. april 2008 #1 Skrevet 29. april 2008 Er så mye en skal og ikke skal spise at det går helt surr her. Noen som vet dette?
Babyønske �� Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Mango er det vel bare å spise, kan hvertfall ikke se noen grunn til ikke Salami er veldig omdiskutert, så her vil jeg ikke råde til hverken det ene eller andre. Søk på salami i søkefeltet så får du sikkert opp mange diskusjoner.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Har ikke hørt noe om mango, men papaya er visst fyfy, det brukes visst for å framkalle abort, men er jo slettes ikke sikkert det er sant... Salami sa legen min at var helt ok, men hører mange si at denne skal fryses ned og være dypfryst i minst tre døgn før den spises. Vet ikke helt jeg, må vel bare prøve seg fram, til og med legene anbefaler forskjellig.
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 les på matportalen forresten, der er det mange svar Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå