Gå til innhold

Masse kynnere i uke 34! Noen andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg går nå inn i uke 34. Den siste uka har jeg hatt stikking i skjeden, menssmerter i ryggen og MASSE kynnere. Fått sånne tak hvor jeg har hatt kynnere hvert 2-3 min i 1-2 timer i strekk. Ubehagelig:/ Hjelper ikke å legge seg ned heller. Noen andre som har det sånn? Jeg skal på sykehuset for å få det sjekket i morgen. Men fikk beskjed pr. tlf med føden at det ikke stoppet en evt fødsel på dette tidspunktet. Men det trenger vel ikke å bety at fødselen er like rundt hjørnet... Kjenner at jeg blir litt småstressa jeg:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde de symptomene du beskriver i uke 25 og har det litt nå også uke 30. Fikk komme på sykehuset og sjekke at alt var bra, og det var det. Var ingen begynnende fødsel, men bare stress. Ta det med ro og ikke gjør noen ting. Kan hende du blir bedre da. Få deg en sjekk på sykehuset, det fikk jeg, og ble roligere av det. Lykke til :)

Skrevet

Ja,har hatt sånn siden 31+2 er nå 34+4... Har vært på sykehuset for sjekk to ganger. Første gang etter fire timer med regelmessige kynnere og andre gang etter regelmessige kynnere i over et døgn. Begge gangene var alt fint og ingen modning. Bare fått bedskjed om å ta det med ro, har fortsatt temlig hefftige kynnere til tider over lengre tid. Men dem bekymrer meg ikke så mye lengre... =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...