Gå til innhold

så er de snart 6 mnd(ET HALVT ÅR!!!)


Hildeks

Anbefalte innlegg

Uff tiden flyyyr!! etter at live kom til verden har tiden bare rast avgårde! Hun er blitt så stor! uff, bare 17 1/2 år til de er 18! uff hehe;)

Hun har liksom gått fra små spark i magen til liten nyfødt,og plutselig ruller hun "gatelangs" inne i stua og prater hele dagen .. ååh er så Gøy å vere mamma kjenner jeg!

jah det var dagens det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det er helt sykt... Liva har også vokst noe helt sykt , og kan ikke tro det er ho når jeg ser på nyfødt bildene nå liksom, utrolig hvor fort man glemmer=)

men gud så morsomt det er å følge de små å da, glede seg over hvert eneste fremskritt de gjør... enig med deg: DET ER HERLIG OG VÆRE MAMMA!!!!!!!!=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt utrolig hvor fort tiden går..

føler jeg gikk med kul på magen igår jeg, å nå er plutselig bebien min 6måneder, et halvt år lixom.. det er helt ufattelig...

men er morro å da, se utviklkingen,noe nytt for hver eneste dag nesten, en ny bevegelse, en ny lyd,et smil, en grimase,en latter, huff, er så herlig, gleder meg til hver eneste dag sammen med jenta mi;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt ufattelig så fort tiden går, og hver alder har heldigvis sin sjarm:) Min prinsesse er nå 6 mnd og 3 dager, og hver dag er en glede sammen med henne og storesøster på 5 :) Jeg føler meg så priviligert og heldig som har så friske og fine barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff ja=) tiden flyr som bare det.. Dennis blir 6 mnd i morra men føles ut som han ble født igår=) jeg trives med å være mamma, han har begynt med så mye rart, di siste dagene har han begynt med en ny latter som han ikke har hat før=) hehe, det er så morsomt å høre på, også blir han helt vill av å høre Pelle politi bil hehe.. han vil ikke høre på noe annet, men den sangen digger han!!=) og som han skravler, da jeg tok toget med han, han skravla såå høyt at andre så rart å meg, mens jeg satt å lo fordi jeg syntes det hørtes så morsomt ut hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...